herregud...

*rosalita*

Glad i forumet
jeg jom til å tenke på noe idag.. sønnen min på 2,5 år kom 5 uker og 2 dager for tidlig og hvis jeg for morro skyld skal regne at fra den dagen ja faktisk neste komme så er det bare ca 3 uker igjen..
HERREGUD!!!!!!!
vil jo helst ha gullet der inne litt lenger da,men bare det at muligheten er der er litt merkelig å tenke på.. blitt vant til å være gravid nå.. litt uvant med tanken på å få en baby i huset..
men gleder meg noe helt sinnsykt mye [:D][:D]

Hihi - har tenkt litt på samme måte..

Min førstefødte kom 4 dager før menstermin (17.januar)
                                vannet gikk 12.januar - han kom 13.januar
Om min neste også kommer 4 dager før menstermin (17.mai)
                                kan jeg risikere at vannet går i bryllupet til min lillebror (12.mai)[8D]

ORIGINAL: *marihøna*

jeg jom til å tenke på noe idag.. sønnen min på 2,5 år kom 5 uker og 2 dager for tidlig og hvis jeg for morro skyld skal regne at fra den dagen ja faktisk neste komme så er det bare ca 3 uker igjen..
HERREGUD!!!!!!!
vil jo helst ha gullet der inne litt lenger da,men bare det at muligheten er der er litt merkelig å tenke på.. blitt vant til å være gravid nå.. litt uvant med tanken på å få en baby i huset..

Det er akkurat den følelsen jeg har for tida! Jeg "aner" ikke hva jeg går til egentlig... Men gleder meg enormt til å møte gullet vårt! Dette er jo en enorm berikelse i livet, og det å gå gravid er både nervepirrende og gledelig på samme tid!!!

Ja det går så trolig fort, og man kan jo aldri være sikker på når det skal skje heller. Babyen kommer når den vil den[:)] Håper ikke jeg får den så altfor tidlig, for da må jeg føde alene. Sambo reiser om ca 2uker og kommer hjem igjen 2.mai, og jeg har termin 14.mai. Får prøve å knipe igjen[:)]

Å jeg har begynt å grue meg til fødselen jeg ...Kanskje jeg skal satse på at han holder seg i magen lenge [:D]

ORIGINAL: metteliten

Ja det går så trolig fort, og man kan jo aldri være sikker på når det skal skje heller. Babyen kommer når den vil den[:)] Håper ikke jeg får den så altfor tidlig, for da må jeg føde alene. Sambo reiser om ca 2uker og kommer hjem igjen 2.mai, og jeg har termin 14.mai. Får prøve å knipe igjen[:)]

Samme sier jeg: samboer drar ut på jobb tirsdag, blir borte til 26.april... KNIP!! jeg ønsker ikke gå igjennom fødselen alene, vil ha min kjære ved min side!!

ORIGINAL: *marihøna*

HERREGUD!!!!!!!

Har tenkt på det samme selv jeg!! Sønnen min på 15 måneder kom seks uker før.. Skjer det samme igjen nå, er det 3. april som blir dagen, og det er under to uker til[:o]

Back
Topp