Herregud...

Molly80

Forumet er livet
...for en anneredes hverdag det er når man begynner å jobbe igjen.. Og nå har ikke Mattis begynt i barnehage en gang, mannen har pappaperm enda. Jeg rekker jo aldri å skrive noe her mer... jobb, hjem og kose med Mattis, så jobb når han har sovna...

Noe litt annet:
Hvordan klarer dere med flere barn å få ungene i barnehage uten å måtte stå opp midt på natta for å få alt klart? Jeg er spent på hvordan det blir å få en klar for barnehage jeg...uten å måtte stille klokka på 5 [8|]

Håper alt er bra med andre... sorry at jeg svarer på få tråder for tida, skal ta noen skippertak innimellom!

Til helga skal jeg ut og handle nye sko til Mattis, gutten har vokst fra sine første sko alt... hjelpes... og sånn som han tar seg rundt for tida er sko nødvendig gitt, løper etter hunden i hagen feks [:D]

Ja det var hardt å begynne igjen!!. Har ikkje vert så sliten på leeenge. Men no har eg fått ansvar for ein skikkelig raspeball, så føler alle kreftene går til jobb. Men ein får jo litt ekstra energi når ein kjem heim og blir møtt med verdens herligste smil . Så når godjenta er lagt seg kl 7, synker eg ned i sofaen.

Klart dagen før er nok et must ja!!

Lenge siden jeg har vært så sliten også, men det er utrolig gøy å jobbe igjen synes jeg, men å jobbe på kvelden også, det er slitsomt. Men det går seg vel til, har jo ny jobb også, så det blir ekstra å sette seg inn i!

her er det bare meg og jesper på morgenen men klokka står på 7. 30 min på meg til å ordne alt.
så vekke han kle på og dra av sted ute av døra mellom 0745 og 0800. kan hende lillegutt våkner kl 7 noen dager oxo...

Ja jeg vet, tiden strekker ikke til alt man gjerne vil.
Mest av alt å være med Noah. Må vel bare ta det igjen i helgene[8D][:)]
Vi pakker kveldn før, mat får han i bhg, så det slipper jeg tenke på.

Store flinke Mattis som springer rundt i hagen etter hunden[:D]

Jeg har ikke overskudd til å være så mye på nettet lenger både som følge av at jeg er syk og av at jeg jobber, og iallfall ikke til å skrive så mye. [&:]
Ang morgenen og barnehage etc, så har mannen hatt lang ferie og er nå i pappaperm - så her er det han som kjører i barnehage hver dag (altså eldstejenta, lillegutt har ikke begynt i barnehage enda).[:)]

Her blir sekker og alt sånt ordna kvelden før..Også står jeg opp ca en time eller en halvtime før lillegutt, så vekker jeg ham som regel i 7 tida, han har plutselig blitt en syvsover nå når jeg kunne tenkt meg at han hadde villet opp kl 6. [8D] Men greit å få ordna alt før han våkner også da [:)]

Back
Topp