Herregud som jeg fryser!

Frysepinne her og! Hender jeg fyrer så mye at sambo svetter ihjel her :p og drt verste er at jeg faktisk da er iskald på hendene og nesetippen uansett hvor varmt det er i stua :)
 
Fryser, ja! Men det var enda verre i begynnelsen (er 7+1). Blodtrykket var litt lavt nå sist jeg var hos legen til første kontroll. Hun sa det var vanlig for kvinner som vanligvis har normalt blodtrykk å få litt lavere under graviditeten. Kanskje det kan være derfor?
 
Å ja, fryser noe sinnssykt, går med ullundertøy på jobb og ullgenser og fryser. Gjorde det gjennom hele graviditeten med storebror, unntaket var om nettene siste 2 mnd da svettet jeg nesten ihjel, men på dagtid frøys jeg konstant. Ikke mange gravide som bor i ulljoggebukser om sommeren.
 
Nå har jeg prøvd risputa. God men holdt veldig dårlig på varmen, kanskje det blir bedre etter noen ganger:)
Vi får bare pakke oss godt inn og håpe på en mild vinter:)
 
Jeg også, jeg fryser mye fra før, men nå er det helt ille.
 
Jeg også fryser noe helt vanvittig. Kan ikke huske at det var sånn i forrige svangerskap. I dag viste det 10- grader hos oss, jeg har holdt på å fryse ihjel i hele dag. Nå ligger jeg på sofaen, under ullpledd og fyrer i ovnen så det knaket i veggene. Fryser fortsatt...
 
Aldri opplevd makan! Ligger under teppe, med klær, og det er 23 grader i stua....hakker tenner :p
I går på jobb måtte jeg sette varmovnen på 30 grader for at jeg sku syns det var ok temp :p
Er det virkelig flere enn meg med det problemet? :wideyed: Så gøy at jeg ikke var alene der da... Jeg pleier ALDRI å fryse.. er typisk varmblodig som alltid får hetetokter :hilarious: Men de 3 siste dagene har jeg frøset så siiiinnsykt mye, får aldri ordentlig varme i meg bortsett fra når jeg legger meg for kvelden, da kommer heteslaga :p

Kan frysing være et svangerskaps-symptom? Aldri hørt om... lurer på hva det kommer av:rolleyes:
 
Er det virkelig flere enn meg med det problemet? :wideyed: Så gøy at jeg ikke var alene der da... Jeg pleier ALDRI å fryse.. er typisk varmblodig som alltid får hetetokter :hilarious: Men de 3 siste dagene har jeg frøset så siiiinnsykt mye, får aldri ordentlig varme i meg bortsett fra når jeg legger meg for kvelden, da kommer heteslaga :p

Kan frysing være et svangerskaps-symptom? Aldri hørt om... lurer på hva det kommer av:rolleyes:
Kroppstempraturen te en gravid stiger, tar lenger tid å varme opp kroppen :p leste jeg
 
Jeg har det også sånn. Fryser sykt mye hele kvelden. Men i det jeg legger meg så er jeg sykt varm og får ikke sove
 
Er det virkelig flere enn meg med det problemet? :wideyed: Så gøy at jeg ikke var alene der da... Jeg pleier ALDRI å fryse.. er typisk varmblodig som alltid får hetetokter :hilarious: Men de 3 siste dagene har jeg frøset så siiiinnsykt mye, får aldri ordentlig varme i meg bortsett fra når jeg legger meg for kvelden, da kommer heteslaga :p

Kan frysing være et svangerskaps-symptom? Aldri hørt om... lurer på hva det kommer av:rolleyes:

Det blir jo litt som når man har feber (som stiger). Man er vant til en viss temp og når den stiger en grad så føles omgivelsene mye kaldere. Jeg pleier å ha temp på nærmere 36 grader, nå ligger jeg godt over 37. Pes!
 
Hun på jobben som alle vet er gravid går rundt og setter opp vinduer hele tiden, og alle sier det er typisk gravid dame å gjøre. Pleier å være kald av meg, så hadde håpet jeg kunne bli slik jeg også, men jeg sitter i stedet der og drømmer om polvotter og varmepledd.
 
Jeg å fryser! Helt sykt. Varmepumpa på 24 grader. Jeg har ull på meg å ligger på sofaen under teppet, å er iskald på føtter hender. Fryser skikkelig :( jentungen springer rundt i bare strømpebukse å sier" åh, jeg svettel" :p
 
Back
Topp