Herregud som jeg fryser!

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Aldri opplevd makan! Ligger under teppe, med klær, og det er 23 grader i stua....hakker tenner :p
I går på jobb måtte jeg sette varmovnen på 30 grader for at jeg sku syns det var ok temp :p
 
Tidvis sånn jeg også, selv om det er mye bedre nå da enn for noen uker siden :)
på mandag lå jeg under teppe med ullgenser og hadde fyr i ovnen. Det var 30 grader på stua og jeg frøs :p
 
Tidvis sånn jeg også, selv om det er mye bedre nå da enn for noen uker siden :)
på mandag lå jeg under teppe med ullgenser og hadde fyr i ovnen. Det var 30 grader på stua og jeg frøs :p

Haha jeg fryser så sykt hver dag nå. På sønda fyra jeg så mye at ingen andre orka å være her :p
 
Haha jeg fryser så sykt hver dag nå. På sønda fyra jeg så mye at ingen andre orka å være her :p
Hehe :p
Vi har det generelt varmt på stua ca25 til vanlig. Så det uutholdelig for andre folk å komme på besøk til oss :p
 
Jeg og. Til vanlig er jeg altid super varm. Går i t-skjorte når de andre har sjerf på typ. Tenkte i går at jeg måtte ut å kjøpe meg noen gensre for det har jeg lissom ikke
 
Er vansligvis ikke en frysepinne, men nå tar det jo helt av her, jeg går rundt på jobb og ser helt kårny ut med mange lag og tjukt skjerf og hutrer...
 
Samme her også! Sovet lur under tjukkpledd (med hund i fotenden), med full fyr i ovnen og ullundertøy! :)
 
Jeg har blitt mye mer frysepinne etter jeg ble gravid . Går med vinterjakke og slikt selvom det er pluss grader ute jeg .
 
Har fyra skikkelig her nå,gruer meg til gubben kommer hjem og klager på hvor varmt det er her :p har også begynt og sove med nattbukse,tskjorte og ullsokker :p siden gubben MÅ sove med vinduet åpent :p
 
Samme her!! Hakker tenner og spenner muskler så jeg er helt stiv hele kroppen! Er drittlei det her allerede, juli snart?
 
Prøvd de der risposene som en kan varme i mikro eller ovn? De slår varmeflasker lett!
Hm hadde da jeg var liten, fikk faktisk en ny stor en av mamma i dag:D men synes å huske de ikke ble like varme, skal testes snart!!
 
Back
Topp