Herregud som jeg blør!

Jeg blødde veldig mye de to første gangene jeg hadde mensen etter eldste, så stabiliserte det seg. Leste at livmoren ikke bare trekker seg sammen ved renselsen men gjerne også ved de første menstruasjonene. Hvis du ikke har hatt mensen siden fødsel kan livmoren være stor og blodfylt. Håper det stabiliserer seg etterhvert.

Håhå forstår deg såå godt blødde som en gris før svangerskapet måtte ta jern ellers hadde jeg for lite av det i kroppen :p men nå er jeg ikke plaget med å blø mye :p prøv å ta jern hvis du blør mye over flere dager :)

Tenkte liksom ikke dette var så drøyt, leser da stadig om sæd, blod, utflod, eggløsningsslim, hemoroider og i det hele tatt her inne. :p
Det var ikke drøyt :) jeg reagerte ikke.

Hehe, huff da!
Tror jo nesten man skal blø i hjel:P
Var ganske heftig her når mensen kom tilbake etter fødsel:P

Jeg blødde veldig mye de to første gangene jeg hadde mensen etter eldste, så stabiliserte det seg. Leste at livmoren ikke bare trekker seg sammen ved renselsen men gjerne også ved de første menstruasjonene. Hvis du ikke har hatt mensen siden fødsel kan livmoren være stor og blodfylt. Håper det stabiliserer seg etterhvert.

Jeg har spottet et par ganger, og en gang hatt noe som nesten var som en mens, et par dager hvor jeg måtte bruke bind, men ikke i nærheten av dette nei. Håper det stabiliserer seg. Men det er så rart, uvant å måtte huske på å kjøpe bind og løpe på do for å skifte hver gang jeg har mulighet. Spesielt det at jeg ikke har menssmerter denne gangen syns jeg er veldig rart, men veldig velkomment. Men ser ut som jeg bør begynne å ta jern ja, som et par stykker foreslår. :)

Jeg bruker tabletter mot blødninger. Jeg blør ekstremt mye en ob+ bind holder i maks 1,5 time. Mareritt på natt, jobb eller lignende. Måtte hele tiden gå på jerntabletter for å holde jernlagrene oppe! Slitsomt!
Håper det roer seg for deg, om ikke dra til legen å få litt hjelp!

Jeg bruker tabletter mot blødninger. Jeg blør ekstremt mye en ob+ bind holder i maks 1,5 time. Mareritt på natt, jobb eller lignende. Måtte hele tiden gå på jerntabletter for å holde jernlagrene oppe! Slitsomt!
Håper det roer seg for deg, om ikke dra til legen å få litt hjelp!
Samme her. Fikk satt inn hormonspiral nå for å ikke få så kraftige blødninger. Konstante tomme jernlagre:/

Jeg var sikker på jeg skulle blø ihjel da jeg fikk igjen mensen etter fødsel :P Sånn var det i flere måneder, men nå er det heldigvis mer normalt igjen :D Fikk jernmangel, men skal ikke så mye til før jeg får det da.

Back
Topp