Råsa Muffin!
Gift med forumet
ORIGINAL: shiby
OI!! [&:]
Jeg fatter ikke at du klarer. Jeg klarer ikke å ta en sprut engang når jeg er syk og får beskjed av legen min å ta.
Synes det er så ubehagelig og ekkelt [:-]
Sign!
Klarer det bare ikke [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: shiby
OI!! [&:]
Jeg fatter ikke at du klarer. Jeg klarer ikke å ta en sprut engang når jeg er syk og får beskjed av legen min å ta.
Synes det er så ubehagelig og ekkelt [:-]
ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~
Hvordan begynte det egentlig?
Hvfor ballet det så på seg?
En om dagen er jo en hel del...[&:]
ORIGINAL: Galest
Nå skjønner jeg hva de mener med avhengihetsskapende. [:-]
ORIGINAL: Galest
Lurer forresten på hvor mange fler du har, er vel ikke alle som lå i nattbordskuffen [8D]
Edit: Mener da at du aknskje har noen på kjøkkenet/ badet osv
ORIGINAL: guttasmamma!
jeg har også vært avhengig av de.Men ei skremte meg og sa det etser bort neseskilleveggen?Stemmer det?
ORIGINAL: tipp
OISkal si du har stått på ja[&:]
Glad jeg ikke kan fordra nesespray[:D] Har aldri likt det. Håper du klarer å frigjøre deg helt[:)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
Husker det staret med en forkjølelse i 97... så har jeg bare rett og slett ikke klart å slutte..
Jeg er ikke sikker på når det startet med at jeg brukte 1 hel om dagen.. men sikkert det siste 1/2 året.. Er jo ikke bra i det hele tatt[&:]
Vet det er mange som meg der ute.. hører det ofte på apotekene jeg handlet.. at det var mange som var avhengig..
Egentlig så bruke de ha solgt nesespray bak disk.. og ikke la det være tilgjengelig over alt..
ORIGINAL: Fridasinmamma
Husker det staret med en forkjølelse i 97... så har jeg bare rett og slett ikke klart å slutte..
Jeg er ikke sikker på når det startet med at jeg brukte 1 hel om dagen.. men sikkert det siste 1/2 året.. Er jo ikke bra i det hele tatt[&:]
Vet det er mange som meg der ute.. hører det ofte på apotekene jeg handlet.. at det var mange som var avhengig..
Egentlig så bruke de ha solgt nesespray bak disk.. og ikke la det være tilgjengelig over alt..
Jeg har også hørt at det ikke er uvanlig å bli avhengig av det[&:]
Og helt enig med deg: de kunne lett ha solgt det bak disk!
Rart hvor fort en "kur" kan bli en stygg vane[&o]
Tankene går jo kjapt til de som blir pillemissbrukere etter å ha brukt feks smertestillende...
Det er godt du har våknet[:)]
ORIGINAL: elphaba
uffda.. sambo er også avhengig. blir helt pottetett uten! og knallforbanna! så her må nesespray alltid være i hus! og ikke hvilken som helst, en sterk en.. noen tips til han hvordan han kan slutte?
ORIGINAL: theolin
ojojoj!!!![:D]
kast det ut!!
heretter må du bruke fingeren...hehe...
ORIGINAL: Nikki!
finnes ikke noe deiligere en en sprut eller fler med otrivin når man trenger det. husker selv tiden min som avhengig!
lykke til=) håper du klarer det uten inngrep[:D]
blir spennende å følge med på deg, mitt liv er iallefall blitt helt fantastisk uten otrivin,så takker inngrepet for det!
man blir narkoman på otrivin. flere ganger lett gjennom søppla på kveld/natta i håp om et spray eller to igjen i en kastet flaske[&:]