Herregud! Sjekk a!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Dette har ligget i nattbordsskuffen min.. spart på i tilfelle jeg får ut en dråpe eller to[:o]

Nå er det endelig nesten stopp! Som sikkert mange vet holder jeg på med å slutte[;)]

er det det man kaller avhengig??[:D]

ÅÅ herregud.. hahahahahahahahahahahahahaha

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: stardust

hehe.. pinlig vettu.. men måtte bare vise dere[:D] Føler seg nesten som en narkoman faktisk.. helt desperat etter å få ut en sprut eller to.. så man klarer ikke å kaste..

ORIGINAL: BlessItBe

Bra du slutter, min onkel ødela luktesansen sin pågrunn av det han.

Holdt på siden 1997 faktisk... ikke ødelagt enda.. men har ikke luktesans når jeg ikke får.. Men er blitt bedre nå.. etter å ha begynt med kortison ved siden av[;)]

I dag har jeg ikke brukt otrivin i det hele tatt.. kommer bare til å ta før jeg legger meg.. så jeg får sove godt![:)]

oh my..[8D]

OI!! [&:]

Jeg fatter ikke at du klarer. Jeg klarer ikke å ta en sprut engang når jeg er syk og får beskjed av legen min å ta.
Synes det er så ubehagelig og ekkelt [:-]

ORIGINAL: Fridasinmamma

hehe.. pinlig vettu.. men måtte bare vise dere[:D] Føler seg nesten som en narkoman faktisk.. helt desperat etter å få ut en sprut eller to.. så man klarer ikke å kaste..

hehe i know,har en stefar som er likedan.å jeg sier til han at han er som en nakoman nr det gjelder di der[:D]

ORIGINAL: shiby

OI!! [&:]

Jeg fatter ikke at du klarer. Jeg klarer ikke å ta en sprut engang når jeg er syk og får beskjed av legen min å ta.
Synes det er så ubehagelig og ekkelt [:-]

Er blitt så vandt til det.. så merker ingenting..

Men noen dager etter at jeg trappet ned så var det kjempevondt en tid..

Men husker hvordan jeg synes det var når jeg var mindre.. hatet smaken av den og..

[:)]

ojsann, det var noen flasker det der[:D] syns du er flink som slutter

ORIGINAL: Fridasinmamma

hehe i know,har en stefar som er likedan.å jeg sier til han at han er som en nakoman nr det gjelder di der[:D]

Ja, glad jeg endelig har starte med å kutte ut.. Sambo nektet å være med på å betale noe mere for dette.. Kostet oss 1500 kr i mnd! Så skjønner han godt..

Nå har vi begynt med en annen økonomi.. sitter igjen med en slump penger hver.. og jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe det noe mere[;)] Kostet meg 50 kr dagen.. for brukte en hel om dagen

ORIGINAL: Skravlemor

ojsann, det var noen flasker det der[:D] syns du er flink som slutter

Takk[;)]

Bare for å informere.. det er ikke en sånn stor handlepose altså[:)]

Er på størrelse med en liten H&M pose! hehe

Back
Topp