Herregud så sulten jeg er!

Coco87

Betatt av forumet
Julibarna2014
Er det mulig, kan ikke huske at det var så ille sist! Tips til ting jeg kan knaske på til enhver tid??
 
Selleri! :laughing002

Ellers, spis grønnsaker. Det gir bedre metthetsfølelse enn frukt og gir deg mer fiber. :)
 
Kjenner virkelig følelsen!!!! Hos meg vokser mye av maten i munnen også så vanskelig å vite hva man skal spise! Men knaskerøtter var et godt forslag :) Så lei av å bli sulten igjen etter en time, uansett hvor mye jeg spiser!
 
Jeg spiser endel bananer og nøtter. Føler jeg må spise noe hele tiden.
 
Kjenne meg igjen i dette. Våkner på natten og er kjempe sulten! :shifty: Grusomt slitsomt å våkne på natten når jeg skal tidlig opp på morgenen..
 
Samme her, sulten nesten hele tiden.. og spiser jeg ikke blir jeg kvalm må innrømme at jeg er litt bekymret for vekta
 
Samme her. Er fortsatt veldig kvalm, men må spise hver 2.-3. time, det hjelper på kvalmen. Er også bekymra for vekta. Men har ikke lagt på meg så my ennå, heldigvis. Noen som vet når sulten blir mindre? :)
 
Jeg er også kjempe sulten hele tiden. Småspiser mye frukt/grønnsaker nå. I starten spiste jeg mye hele tiden både sunt og usunt og har allerede gått opp 1,5 kg og er bare 12+3. Så passer veldig på hva jeg putter i munn nå :)
 
Jeg var veldig sulten hele tiden tidlig :p Kunne spise meg mett til middag, var sulten igjen 10-15 minutter etterpå :p Det kan nok forklares med at jeg spiste bittesmå porsjoner fordi jeg blei så kvalm..
Den konstante sulten gav seg heldigvis rundt uke 18-19 :) Spiser fremdeles mindre porsjoner enn tidligere, blir så fort mett! :)
 
2 stk kiwi i skål oppskåret og med litt vaniljekesam er innertier for meg. Kan ikke spise det hele tiden selvfølgelig, men et fint mellommåltid. Hjelper både mot sult og mot forstoppelse! Ellers av tips: knekkebrød med avocado og tomat (metter godt, uten å føle at man spiser mye)mariekjeks (helt supert mot kvalme), havregrøt med eple og kanel på morgenen har også hjulpet meg veldig på å holde på metthetsfølelse!
 
Jeg er også sulten og spiser som en hest! Må begynne å passe meg litt, spesielt nå når det nærmer seg jul :p
 
Back
Topp