Herregud *Kulde*

lomittra

Glad i forumet
Fy filler`n, nå er jeg DRITT MØKK LEI KULDA [:@]

Hadde egentlig tenkt å dra å besøke min bestemor i dag, men kan jo ikke ta med lillemann ut når det er så kaldt :( -25 igjen i dag [&:] Eneste turen jeg får ut er når jeg henter ved 2-3 ganger om dagen...
Stakkars bestemor har jo SÅ lyst til å treffe ungene, og spesielt lillemann da, som hun bare har sett en gang.

Har vært så kaldt hele vinteren at jeg har ikke tatt han ut om jeg ikke måtte [&:] En eneste kort trilletur har jeg vært på [8|]

Så, det var dagens klage fra en brakkesjuk mamma [:)]

Skjønner godt du er drittlei kulda. Hadde jeg og vært. Heldigvis ikke så altfor lenge til det blir litt varmere, forhåpentligvis. [:)][:)]

Gleder meg så til jeg bare kan åpne ytterdøra når vi står opp, og ikke lukke den igjen før jeg legger meg [:)] Så deilig når ungene kan løpe ut og inn som de vil, uten å pakke på seg masse klær og bare kunne være ute en liten stund [:D] *Drømme drømme*

Her har vi 18 pingviner i dag.. brrr!
Men, det er jo trist om du ikke får besøkt bestemor da, vet ikke om du har bil da men, jeg pleier å løpe ut og starte bilen for så å pakke han godt inn i bilstolen og slenge ett pledd over stolen i det vi går ut av døra. Da får han ikke i seg så mye kald luft.
Har gått bra i vinter det altså :) Eller få bestemor på besøk til deg!

Brrrr! sender varme tanker! - Ikke at det hjelper noe særlig da men.... [&:]

Gleder meg til å kunne ha vinduet åpent på soverommet uten å hele tiden sjekke termometeret hvor mange grader det er.
Gleder meg til å kunne legge Julian ut i vogna i bare bodyen og med myggnetting over.
Gleder meg til å kunne sitte ute en hel dag mens Julian sover litt i vogna, er med på gresset og leker og jeg kan amme ute mens jeg sitter i hagemøblene.

Gleder meg til våren og sommeren!!!

ORIGINAL: hensja

-25????? Fytti grisen så sinnsykt kalt!!!! Jeg syns synd på oss som er møkklei fra -5 til - 10.... JEG VIL HA VÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!

-5-10 er rene luksussen her [:)] "vanlig" vintertemperatur her er mellom -10 og -30 [&:] Og i vinter har det vært MYE kaldt, og sjeldent under -10... Jeg vil også ha vår! NÅ!!!

ORIGINAL: frøken85

Her har vi 18 pingviner i dag.. brrr!
Men, det er jo trist om du ikke får besøkt bestemor da, vet ikke om du har bil da men, jeg pleier å løpe ut og starte bilen for så å pakke han godt inn i bilstolen og slenge ett pledd over stolen i det vi går ut av døra. Da får han ikke i seg så mye kald luft.
Har gått bra i vinter det altså :) Eller få bestemor på besøk til deg!

Pleier å starte opp bilen på forhånd jeg også, men når det er under -15 så tar jeg ikke ut noen av ungene om jeg ikke MÅ. Storesøster har astma/kuldeastma, og har liten lyst til å fremprovosere noe hos lillemann! Så da får vi bare vente med å besøke henne til det blir bedre [:)]

ORIGINAL: november2010

Gleder meg til å kunne ha vinduet åpent på soverommet uten å hele tiden sjekke termometeret hvor mange grader det er.
Gleder meg til å kunne legge Julian ut i vogna i bare bodyen og med myggnetting over.
Gleder meg til å kunne sitte ute en hel dag mens Julian sover litt i vogna, er med på gresset og leker og jeg kan amme ute mens jeg sitter i hagemøblene.

Åååå, det blir hærlig [:D] Åpne ytterdøra når man står opp, og ikke lukke den igjen før man legger seg [:D] La ungene løpe ut og inn som de vil, ingen snø i sandkassa, få opp trampolina... *Drømme drømme*

ORIGINAL: lomittra

Åååå, det blir hærlig [:D] Åpne ytterdøra når man står opp, og ikke lukke den igjen før man legger seg [:D] La ungene løpe ut og inn som de vil, ingen snø i sandkassa, få opp trampolina... *Drømme drømme*

Det har vi også alltid på sommeren, men i fjor hadde vi plutselig fått en flaggermus inn i stua. Døra hadde tydligvis stått åpen på kvelden og den hadde flydd inn i lyset. Oppdaget den morgenen etter. Grøss og gru, den må jo ha flydd rundt i huset hele natta. Jeg fikk lettere noia (6 mnd gravid- trodde jeg skulle føde), så den måtte mannen ta seg av... [8D]

off, hørrtes KALDT ut..!!! Her har det vært - 2 grader idag, å eg synns det e kaldt.. NÅ glede me osse til SOMMER [:D]

ORIGINAL: lomittra

Det har vi også alltid på sommeren, men i fjor hadde vi plutselig fått en flaggermus inn i stua. Døra hadde tydligvis stått åpen på kvelden og den hadde flydd inn i lyset. Oppdaget den morgenen etter. Grøss og gru, den må jo ha flydd rundt i huset hele natta. Jeg fikk lettere noia (6 mnd gravid- trodde jeg skulle føde), så den måtte mannen ta seg av... [8D]

Hehe, da hadde jeg nok latt døren være stengt på kveldstid en stund fremover [:D] Gurimalla så ekkelt [:'(]

Back
Topp