Herregud jenter..

Haha, ja synes også at vi akkurat startet denne gruppen :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg elsker det!!!!! :D :D

nydelig å se tiden flyr så ventetida blir kortere :)

Så fort tiden går!! Jeg satt jo akkurat med en positiv test selv, og det er faktisk bare noen få uker siden :D

- Flittig bruker av app'en ;)

Herlig!!! Jeg er så lei av første trimester, så det er jo et godt tegn at mars flytter inn.. Juhuu:D

er ikke lenge til vi sitter å klager over hvor store og tunge vi er blitt.... ;) Men gleder meg til vi kjenner de første sparkene til nurkene våre!! <3

• Liker
Reactions: H27
Hehe.. har sett på det, at de første var på vei inn dit ;) Herlig!! I alle fall når eg føler at eg "akkurat" er blitt gravid sjølv,og innser at det sakte men sikkert går framover med denne ventetiden;)

Går tia så fort?? :p

-mobil taster-

Eg syns fortsatt tida går så seint :-p Men det er nok fordi eg sitter "lenka" til sofaen og har ikkje termin før heeeilt i slutten av januar. Eg får heller juble når april flytter inn ;-)

I know, det går sinnsykt fort!! Men jeg føler at nå som de 12 ukene er over så teller jeg mye mindre på dager og uker og lar det flyte litt mer. Ikke så nøye liksom:-)

Over 6 veker sidan positiv test her! Det følest jo i grunn litt lenge sidan samtidig som eg føler at det har gått litt treigt til no.. Deilig at eg har ferie no ut juni og at 2. juli når eg 12 veker. Såg vesle spira på ul no når akkurat 10 veker på vei og alt berre bra til no så god følelse på at dette går bra:)

En uke igjen til de magiske tolv :-) Blir herlig! Og krysser alle fingre og tær for at formen blir bedre og at kvalmen forsvinner.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp