herregud herregud herregud

ORIGINAL: Hanne Panne

ORIGINAL: Sunshine*

Gratulera så mykje [:D]

blir mye opppussing framover da[8D]

ja blir det, men da får vi det som vi vil, og det er i en slik stand, at vi kan bo der mens vi holder på [:)]

ORIGINAL: gryjenta

Gratulerer[:)][:)]

ORIGINAL: FruStina

ja blir det, men da får vi det som vi vil, og det er i en slik stand, at vi kan bo der mens vi holder på [:)]

er veldig moro å pusse opp, men enn kan bli litt lei av det i lengden, var supermoro i starten.. og når har vi holdt på i strax tre år, og har enda mye igjen...
*ikke for å skremme deg åsså* [8D]

men huset så veldig koslig ut, og det blir sikkert kjempebra [:)]

ORIGINAL: FruStina

er veldig moro å pusse opp, men enn kan bli litt lei av det i lengden, var supermoro i starten.. og når har vi holdt på i strax tre år, og har enda mye igjen...
*ikke for å skremme deg åsså* [8D]

men huset så veldig koslig ut, og det blir sikkert kjempebra [:)]

skremmer overhode ikke, kjekt å være realist [;)]. Er heldighvis ikke så stort hus vi har kjøpt da, så ikke så mye å gå over [:D]. Pluss at vi er vant til det fra før av også, har en pappa som elsker å holde seg aktiv...hihi

Gratulerer så masse med nytt hus[:D] Og det ser jo ut som et veldig fint hus og i hvertfall når dere får pusset det opp slik dere vil ha det[:)] Lykke til og oppdater oss når dere har fått skrevet under kontrakten og huset er offisielt deres[:)]

tusen takk, føltes oss veldig heldige i går ja, men ordinær ul og hus. Blir spennende så se når vi kan ta over, for ene selger er på ferie, så står litt på vent nå da [:D]

Åå, det må være kjedelig å stå på vent når dere har så utrolig lyst på det huset[:)] Håper han kommer seg hjem fort og gale slik at dere får skrevet under på kontrakten[:)] Ja, dere hadde virkelig en perfekt dag i går høres det ut som[:)] Kjekt når alt ordner seg[:)]

tror vi er ganske sikre likevel da, for de ville så gjerne at barndomshjemmet skulle gå til oss, fordi jeg er derfra, vi er et ungt par med små og vil jo skape et nytt hjem. Fikk det til og med under taksten. Så ingen hast, har det utrolig fint her vi bor nå også jeg, så blir nok her en stund mens vi ordner det viktigste i huset [:D]

Kan bli utrolig fint der, Stina[:)]

DEN store, fine hagen og greier[:D]

Glad for at dere fikk drømmehuset[:)][:)][:)]

Tusen tusen takk [;)] Er nettopp hagen som hadde stort med saken å gjøre, hadde nok ikke lagt inn bud om ikke huset lå som det gjorde på den tomten, med det område rundt. Skal skrive kontrakt i morgen. Spennende [:D]

Jøss, fikk dere det under taksten til og med[:)] Ja, da er dere nok sikret for det høres ut som at de virkelig vil at dere skal få kjøpe huset[:)] Så utrolig kjekt[:)] Jeg hadde bare blitt sååååå glad hvis noen kom slik til oss og sa at vi kunne få kjøpe huset deres der jeg vil bo[:)] Men det kommer aldri til å skje her i stavanger[8D]

Hvor stor er tomta?

Vi skal flytte hjem igjen til neste år, tror jeg - er så mange hus/tomter som er bittesmå, men vi vil ha ganske stor tomt[8D]
Har heldigvis god tid på oss til å finne det rette[:D]

Ja vi er utrolig heldige, kanskje det var meningen [;)]
Tomten er på 1226 kvadratmeter eiet

Back
Topp