herregud for noen folk!!!

munter

Forumet er livet
Var på bakeren istad og der satt det 5 stk og diskuterte Obama,
og alt styret som har vært.
De hadde en del gode poenger og virket reflektert.

Helt til han ene sier: Stenge E6, bare for en neger!!

Og de andre sa seg enige.[:@]

Jeg sa ingenting for hadde med meg vesla,
ville ikke hun skulle komme midt i en diskusjon,
de var jo rimelig engasjerte fra før.

Fy faen....at det fortsatt fins folk som det..
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

herre gud[:'(][:'(][:'(] 

hehe måtte le litt.. men altså, spiller ingen trille hvordan farge man er på utsiden, for man er alle mennesker !

Når faen ingen vil ha han har så må dem bare være tilfreds med at dem stenger E6 1time, han skal jo reise ut av landet, skal han ikke det da? [:D] fanker meg klaging uansett .. heheh

ORIGINAL: AnneEmilie

fytti grisen [:@][:@] så utrolig lavmål! trodde virkelig norge hadde kommet lenger i utviklingen enn som så[:'(]

Det skulle man tro, vi som påberoper oss å være et moderne land med rom for alle, i verdenssammenheng.
 Den vanlige mannen i gata er iallefall ikke sånn.. For jeg tror ikke dette er noe ukjent fenomen, de fleste har nok denne lille uvitenhetsspiren inni seg.

ORIGINAL: Candykikk

hehe måtte le litt.. men altså, spiller ingen trille hvordan farge man er på utsiden, for man er alle mennesker !

Når faen ingen vil ha han har så må dem bare være tilfreds med at dem stenger E6 1time, han skal jo reise ut av landet, skal han ikke det da? [:D] fanker meg klaging uansett .. heheh

Hehehehe [:D]

Utrolig barnslig, voksne mennesker som sitter sånn er utrolig umodent..
Er jo "Norge" som har bestemt at sånn skal det være, å sånn blir det..
hva gjør ikke andre land når det er vår konge som reiser på besøk![&:]
presidenten er jo likte mektig som kongen og han fortjener å få like god beskyttelse!

ORIGINAL: Heijdii

presidenten er jo likte mektig som kongen og han fortjener å få like god beskyttelse!

hehe... presidenten har nok en smule mer makt enn kongen[:-] 

ORIGINAL: alltidlente

ORIGINAL: Heijdii

hehe... presidenten har nok en smule mer makt enn kongen[:-] 

Var egentlig det jeg trodde, menne var litt i tvil.. men okei, visst du sier så![:D]

ORIGINAL: AnneEmilie

fytti grisen [:@][:@] så utrolig lavmål! trodde virkelig norge hadde kommet lenger i utviklingen enn som så[:'(]

mye å henge seg opp i!

Back
Topp