Herregud for et vær!

Skravlepapegøye

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Her øser regnet ned nå! Regner med at det ikke er bare her i nordtrøndelag! Is og snøsørpe over alt! Æsj! Nå som det var så fint med all den hvite puddersnøen! Vinterparadis for ungene!

Så kjedelig :( Regnet har ikke kommet til sørlandet enda, men er meldt regn framover, så jeg kan ikke akkurat si jeg gleder meg... endelig ble det fint og hvitt ute, så skal det bare bli slaps og guffent :(

regner med det kommer til troms i løpet av natta. er meldt mye regn og dårlig vær i morgen. skal bli meg et liv, med sørpe og greier på all den fine løse snøen vi fikk andre og tredje juledag. håper virkelig ikke at vi får regn, i allefall ikke så mye som det er meldt.

Her regner og blåser det.. ikke så veldig hard en vind, men det er det der forbanna regnværet som er mest irriterende synes jeg. Helt håpløst! Så forferdelig glatt overalt! Er jo meldt helt vanvittige mengder med nedbør de nærmeste døgnene så er fryktelig spent på hvor mye snø som bli liggende igjen. Blir nok glatt ei stund fremmover, det er jo meldt kaldre til helga og iløpet av helga. :/

Så det var meldt 140 mm nedbør i Trøndelag og Troms!!! Er det mulig!!

Her på Østlandet har sola vært fremme i dag og det har vært -5, så har vært deilig. Men fra torsdagen av er det spådd varmegrader her også:(

Regn her i Nordland også:( kjedelig at all snøen er strax borte. Eldstegutten har bare sittet på data eller sett tv idag... Han har bare vært ute og akt eller gått på ski hele jula:) Skikkelg innevær idag :(

Masse regn ja! Den fine snøen er erstattet med is og sørpe!

Mons herjer bra her nå ja. :( Ikke at jeg har fått nyte den hvite jula så voldsomt utenfor sykehusets korridorer da :P
Edit:
Lurt av AC anlegget. Vindstille og ikke regn akkurat nå. Men fy fader hvor trist.. Null snø ute -_-

Null snø her også.. Var knall mye snø for to dager siden. Mons har tatt seg opp i løpet av natta, blåser som fy(!) og høljer ned..... Tror fyrverkeriet står i fare når det kommer til nyttårsfeiringen, om ikke sikten blir bedre :o :(
Trist!

Back
Topp