Herregud! (Dagens Greys-episode)

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Catslide

har akkurat sett den jeg også, men syns all den syngingen var ekstremt irriterende...hele episoden som en liten musikal... ja ja... men historien bak er jo spennende :)

Da høres den jo litt kjedelig ut, men jeg må jo få med meg historien da.

Ikke nooe kjedelig. Fatter ikke hvorfor så mange mislikte det, jeg var innom facebooksiden deres og der var det kun pepper å se. [8|]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
sara synger helt fantastisk!!!!!!!!!

ORIGINAL: Serenity

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
sara synger helt fantastisk!!!!!!!!!

Nå har jeg sett episoden..og jeg grein, og grein, mannen kom og lurte på hva som var galt [:D]
Denne episoden var bare...åh!
Mangler litt ord kjenner jeg.

Likte synginga jeg, en av de beste episodene jeg har sett tror jeg.

definitivt den beste episoden syntes jeg

Synes det ødela hele episoden. Jeg er ikke så mushy av meg...

Ja, den var veldig fin, men syntes det ble litt rotete med alle som sang innimellom. Trodde de sang fordi Callie liksom hørte det mens hun var bevisstløs, men det var det tydligvis ikke - for hadde det vært det hadde det vært meningsfullt og et fint plot. Nå var det mer rotete. Men fin episode som fikk frem tårene mine!

Men dette var vel ikke sesongavslutninga???

Oh my gad!!!! Oh my GAD!!!!
Helt fantastisk episode!!!
Syns og det var flott med synginga jeg.. Callie sang jo helt utrolig fint!

http://www.youtube.com/watch?v=CxSR3ZYcdZA&feature=related
er sååå fin!

http://www.tv.com/greys-anatomy/show/24440/episode.html

der er episode oversikt :)

Greys goes Bollywood! [:)]
Vi hurtigspolte gjennom det meste av denne episoden vi...

Syns det var en flott episode med utrolig mange fine sanger og så gøy å høre de synge da, overaskende bra [:)]

Ble litt for mye synging for meg altså, de kunne gitt seg ved bilen...

Episoden kunne vært døds bra, om de ikke sang så masse, herregud så irriterende i lengden...

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ja, den var veldig fin, men syntes det ble litt rotete med alle som sang innimellom. Trodde de sang fordi Callie liksom hørte det mens hun var bevisstløs, men det var det tydligvis ikke - for hadde det vært det hadde det vært meningsfullt og et fint plot. Nå var det mer rotete. Men fin episode som fikk frem tårene mine!

Det var jo det det skulle forestille da, at hun hadde en slags utenforkroppen-opplevelse og fantaserte at alle sang.

ORIGINAL: toneany

Det var jo det det skulle forestille da, at hun hadde en slags utenforkroppen-opplevelse og fantaserte at alle sang.

Ja, var jo det jeg trodde først. Og syntes det virket så fint, men når de begynte å synge og hun ikke var tilstede var det bare teit. Men de var flinke å synge og det var mange fine sanger, men noen spolte jeg meg igjennom da alle legene sang.

FY FADER....

Jeg satt å reiv meg i håret og gjemte fjeset halve episoden (klarte ikke se hele, må vel for å få med slutten.) Ikke fordi det var bra, men det er den mest tåpelige episoden jeg noensinne har sett!!!

Jeg elsker Greys, men dette var bare tåpelig!!!! Hater syngepisoder!!!!!

kor kan eg laset dei ned... har kunn sett 1 og 2 sesong eg[:(]

ORIGINAL: *Hot mama*

Se heller direkte på internett, så slipper du å bruke opp plass.

ORIGINAL: *Hot mama*

Se heller direkte på internett, så slipper du å bruke opp plass.

Hvor på nettet?

Back
Topp