Herregud! (Dagens Greys-episode)

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg har akkurat satt på episode 18 av greys (sesong 7, av det som går i USA altså)...
Herreguuuud!
6 min, og jeg har grått i ett allerede! Får vel være takknemlig for at jeg faktisk hadde glemt hvordan forige episode sluttet, ellers hadde jeg ventet med LEEENGSEL og smerte på denne episoden. Grøss!

Og herreGUD, så nydelig de synger!!

Må bare få det ut til noen, kan jo ikke dra inn sambo engang. [8D]

Flere som ser på eller har sett, værsåsnill?

Jaaaa for en episode. Jeg også tenkte at jeg var veeeldig gla for at jeg hadde glemt hvordan fforrige episode sluttet - men nå gleder jeg meg veeeldig til neste episode.

har akkurat sett den jeg også, men syns all den syngingen var ekstremt irriterende...hele episoden som en liten musikal... ja ja... men historien bak er jo spennende :)

Nesten så jeg ikke vil se ferdig for jeg er sikker på at dette blir knallbra, vil liksom spare det.
Kommer vel til å få den sangen noe sinnsykt på hjernen nå, den er jo såå fin!

Utrolig imponert over sangprakten altså! Det er virkelig dyktige folk.

Utroolig flott episode. Mye synging ja, men jeg elsket nesten alt.
Jeg syns Greys har tapt seg når det gjelder musikken de siste episodene, så jeg tenker at kanskje de reddet seg inn litt ved hente de gamle som slo ann, mye fra sesong 2 her.
Nesten alle favorittene mine kom med. [:D]

Lenge siden tårene har trillet så mye i en Greys episode!

Her er forresten sangen når Callie synger den[:)]
http://www.youtube.com/watch?v=ih3xSQsdPAA

ORIGINAL: *Becca*

Lenge siden tårene har trillet så mye i en Greys episode!

Her er forresten sangen når Callie synger den[:)]
http://www.youtube.com/watch?v=ih3xSQsdPAA

Åja, jeg gråt hele episoden.
Callie har altså en NYDELIG stemme, helt fantastisk. Orginalen er jo bedre da, for det er noe med den nesten-sprekkingen i stemmen til hun som synger den, det er så rått og tøft og nydelig, men dette er utrolig vakkert.

Og Owen ble plutselig enda noen hakk hottere i dag, og det skulle litt til altså. [;)][;)]

Og jeg kjenner jeg får litt nasjonalstolthet over at de igjen dro fram en sang av Kate Havnevik. Hun er jo nooorsk! [:D]

Har ikke sett episoden, men husker hvordan den sist slutter.. forventer nesten at hun ene dør eller "nesten" dør...

Men...!!! folkens.... det er en grunn til at det er som en musikal denne gang, dette er en av to "music event episode". Følger dere ikke med på Facebook? [8D]

så ufattelig nydelig!!!

noen som vet om det finnes på i tunes store? søkte nåm,en ingen treff på greys anat. music event

ORIGINAL: HKH_med_knøtt

Har ikke sett episoden, men husker hvordan den sist slutter.. forventer nesten at hun ene dør eller "nesten" dør...

Men...!!! folkens.... det er en grunn til at det er som en musikal denne gang, dette er en av to "music event episode". Følger dere ikke med på Facebook? [8D]

Hm, nei? [8D]
Blir neste episode også sånn da, eller blir det vanlige episoder før neste gang?

Utrolig herlig da. [:D]

Her har dere Chasing Cars. [:)]

http://www.youtube.com/watch?v=4AMleHZMT-8

Ååhhh! Gleder meg til å se den i kveld!! Satt heilt *PAFF* forrige epsiode då den slutta [:(]

ORIGINAL: kasandre

Ååhhh! Gleder meg til å se den i kveld!! Satt heilt *PAFF* forrige epsiode då den slutta [:(]

Samme her!

ORIGINAL: Kougra

ORIGINAL: kasandre

Samme her!

Jeg og, jeg skjønte jo med en gang hun ikke tok på seg beltet igjen at nå skjer det noe, og spesielt siden de brukte så lang tid på å glo på hverandre i stedet for på veien.
Men av en eller annen grunn glemte jeg det av etterpå, jeg var bare nervøs for at det ikke skulle ligge en episode på nett i dag siden det har vært så mange skuffelser i det siste, og jeg kom på det med en gang episoden begynte. Fatter ikke hvordan jeg klarte å glemme det!

ORIGINAL: *Queen*

Elsket episoden :) Gråt som en baby.. Og så elsker jeg jo musicaler :D

Jeg liker noe, men slett ikke alt.
Likte godt Chigaco for eksempel, men Hairspray syns jeg var tragisk.
Grease er jo toppers også da. [:D]

Kom ikke på noen flere i farta da.
Jeg lurer på om jeg fortsetter å være like bergtatt av denne episoden framover, ser jo for meg at kanskje mangelen på historie kan bli litt irriterende i framtiden når jeg ser gjennom serien på nytt, men jeg elsker Greys Soundtracket (har jo lastet ned ALT), så det går vel kanskje bra. [8D]

Kjenner jeg har lyst til å begynne på sesong 1 igjen nå, får bestandig lyst til det når jeg hører musikken. [:D]
Serien har tapt seg litt i de nyere sesongene med hensyn til musikken, håper det blir bedre framover. [;)]

ORIGINAL: Catslide

har akkurat sett den jeg også, men syns all den syngingen var ekstremt irriterende...hele episoden som en liten musikal... ja ja... men historien bak er jo spennende :)

Da høres den jo litt kjedelig ut, men jeg må jo få med meg historien da.

Back
Topp