Herregud da modde!!

Pontus

Gift med forumet
jeg hadde en avstemming om gulv..jeg hadde skrevet i overskriften...VÆR SÅ SNILL MODDE OG IKKE FLYTT DENNE TIL INTERIØRFORUMET...også har en eller annen gjort det OG i tillegg gått inn og FJERNET det i overskriften...herregud[8|]

Noen er vel ivrige i tjenste, dessverre.

Cirka like bra som når "hva skal du ha til middag" blir flyttet til matforumet.

Slik tenkte jeg da jeg leste overskrifta: Å ja, er det slik det fungerer, hvis en skriver "værsåsnill" så blir ikke tråden flyttet til sin rette plass. [8D]

Skjønner ikke hva som er VITSEN...at de gidder....INGEN er jo på de andre forumene...trudde GENERELL betydde at man kunne spørre om hva som helst her inne...men når de i tillegg går INN og endrer overskriften min..da blir jeg provosert

ORIGINAL: Selisabeth

Slik tenkte jeg da jeg leste overskrifta: Å ja, er det slik det fungerer, hvis en skriver "værsåsnill" så blir ikke tråden flyttet til sin rette plass. [8D]

jeg prøvde med vær så snill...hjelper ikke en dritt...

ORIGINAL: Pontus

Nei, akkurat[:D] Hvorfor skulle det hjelpe? Jeg bryr meg ikke så om at det ligger golvtråder på generell, ellet mattråder, så jeg skjønner poenget ditt, men jeg tror ikke det hjelper å skrive "værsåsnill"[:D]

Nei, akkurat[:D] Hvorfor skulle det hjelpe? Jeg bryr meg ikke så om at det ligger golvtråder på generell, ellet mattråder, så jeg skjønner poenget ditt, men jeg tror ikke det hjelper å skrive "værsåsnill"[:D]

Samma her...jeg kunne ikke brydd meg...greit med undertråder..men altså..skal de virkelig henge seg opp i små enkelt-tråder hele tiden..da har de en JÆVLIG stor 24/7 jobb her inne...da får de begynne å flytte ALLE tråder da....[8|] *rister på hodet*
skjønner ikke vitsen med å kunne ha avstemming om alt havner på underforum hvor INGEN er...er jo på GENERELL alle titter og man får flest svar fortest...

ORIGINAL: Burger

Lurer på om de plukker ut tråder på terminforumene og putter de inn på generelt om de ikke har noe med barnet å gjøre?

haha....godt spørsmål..for på terminforumene...der er det MAAAAAAAANGE tråder som ikke har med barn å gjøre[8D]

er vel ikke så lenge siden at det ble sagt at en skulle prøve å poste riktig
ser jo her i reglene står det at tråder kan bli flyttet hvis de er i feil forum

Saklighet
Vi minner om at innleggene bør holdes innenfor temaene å prøve å bli gravid, å være gravid eller ha barn. Prøv å legge innlegg inn i riktig kategori (forum). Under forumet Generelt kan man imidlertid diskutere alt som er passende. Tråder kan bli flyttet, sperret eller slettet dersom moderator/administrator mener at de er plassert feil.

Vi trenger faktisk litt mer aktivitet på interiørforumet også... [8D]

ORIGINAL: bondekone

Saklighet
Vi minner om at innleggene bør holdes innenfor temaene å prøve å bli gravid, å være gravid eller ha barn. Prøv å legge innlegg inn i riktig kategori (forum). Under forumet Generelt kan man imidlertid diskutere alt som er passende. Tråder kan bli flyttet, sperret eller slettet dersom moderator/administrator mener at de er plassert feil.

JA! jeg skjønner det..men GENERELL skal man vel kunne spørre om andre ting enn bare barn...hva er det som ikke er passende med en avstemming ang et GULV? og å legge det på interiørforumet...ja..da må jeg kanskje vente i 8 UKER for å bare få samme antall svar som jeg gjorde når jeg postet det på generell...
Hadde folk faktisk VÆRT aktive på underforumene..da hadde det jo ikke vært noe problem...

Bare for å være litt vanskelig...da får moddene sette i gang og gjøre enda mer jobb da...for jeg kan nevne MAAANGE tråder på generell som da "ikke er passende" eller "postet feil" ....

Alle her inne spør jo om ting PÅ generell NETTOPP PGA det er HER folk ER

ORIGINAL: trekløver`n

matforum.. er det egentlig noen som sitter der??

har på følelsen av at det er et fåtall som er inne på underforumene her...har inntrykk av at folk er mest på generell og terminforumene

Skjønner ikke hva som er VITSEN...at de gidder....INGEN er jo på de andre forumene...trudde GENERELL betydde at man kunne spørre om hva som helst her inne...men når de i tillegg går INN og endrer overskriften min..da blir jeg provosert

sign.. er jo utrolig teit

ORIGINAL: armstrong

sign.. er jo utrolig teit

Ikke sant[8|] *puste og telle til 10[:D]*

ORIGINAL: bondekone

Saklighet

JA! jeg skjønner det..men GENERELL skal man vel kunne spørre om andre ting enn bare barn...hva er det som ikke er passende med en avstemming ang et GULV? og å legge det på interiørforumet...ja..da må jeg kanskje vente i 8 UKER for å bare få samme antall svar som jeg gjorde når jeg postet det på generell...
Hadde folk faktisk VÆRT aktive på underforumene..da hadde det jo ikke vært noe problem...

Bare for å være litt vanskelig...da får moddene sette i gang og gjøre enda mer jobb da...for jeg kan nevne MAAANGE tråder på generell som da "ikke er passende" eller "postet feil" ....

Alle her inne spør jo om ting PÅ generell NETTOPP PGA det er HER folk ER

Om du ser tråder du mener hører hjemme på andre forum kan du rapportere de, så vil de kanskje bli flyttet fortere.

Tråden din stod lenge her inne på Generelt før jeg flyttet den, og du hadde fått rikelig med svar.

Forøvrig vil jeg oppfordre deg til å ta direkte kontakt med moderator dersom du har noe å kommentere, fremfor å lage en tråd her. Sannsynligheten for at du får et svar er i hvertfall større.

Ha en fortsatt fin kveld.

Back
Topp