Smulen
Forumet er livet
ORIGINAL: Rebecca85
ORIGINAL: MorraTeFreja
ORIGINAL: Rebecca85
ORIGINAL: MorraTeFreja
Uansett om dette er en rekonstruksjon eller ikke - TS trodde åpenbart det var de ekte bildene.
Jeg spør: Hvilken interesse mener du brukerene av et babyforum har av å se bilder av lik ??
Jeg blir matt.....
Du virker ganske oppgitt over dette med denn setningen hvertfall...
Hvorfor kan du ikke bare la vær å kommentere når du vet det blir sånne diskusjoner?
Mange her ville se det, du ville ikke, så greit, la det være med det og les noe annet isteden da..
Jeg gidder ikke sitte å kommentere dine innlegg som jeg ikke skjønner vitsen med, du skriver hva du vil og om man vil lese det eller ikke, bestemmer man selv! Man må ikke kommentere alt man ikke liker her!
I går kommenterte og protesterte jeg på tråder ang overgrep mot barn.
I dag (kveld) spør jeg faktisk bare hvorfor dette skal postes her? Jeg har feks ikke, i motsetning til i går, rapportert tråden til admin. Det betyr at jeg ikke finner denne tråden spes støtende. På kanten, ja, men ikke støtende.
Jeg blir bare matt over at man skal poste sånne død-og-blod-og-elendighet-tråder på et babyforum....
Det er faktisk lov å legge ut det man vil her, har noen av oss interesse av å se dette så har ikke du noe med det å gjøre, så istedenfor å irritere og ødelegge tråden for oss som ville diskutere/se dette så hold deg bare unna de trådene du ikke liker!!
Hvor vanskelig kan det være? [8|]
Det er faktisk ikke riktig, og det ble bevist da jeg i går la ut en tråd med link til bilder av kjønnsvorter...