Herregud altså..

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Flere som har begynt barberer bikinilinjen i blinde?
Magen er rett og slett i veien [:-] må liksom prøve og løfte den, men det hjelper liksom lite [8D]

Gjorde det i går.. men det var ikke lett..[:'(] haha... det blir nok ikke lettere heller... syns det var vanskelig å ta leggene også jeg...

ORIGINAL: Mariemor1

Gjorde det i går.. men det var ikke lett..[:'(] haha... det blir nok ikke lettere heller... syns det var vanskelig å ta leggene også jeg...

ja jeg vet .. jeg orker nesten ikke tanken på å gjøre det omtrent.. ender opp som en bush woman snart haha

Huff ja det er et herk!!!!

ORIGINAL: Leyah

Joda, driver å pønsker ut en metode som må brukes etterhvert hehe! Kanskje liggende på rygg med speil eller noe haha [8D]

ja ser det for meg.. haha

har kjøpt sånn spray on hårfjerningskrem til leggene, så slipper å bøye meg så sykt mye for å ta leggene..

Kan få gubben til å gjøre det da;). Han har da møtt buskaset før, så der bør han være kjent;)

ORIGINAL: Jaybird

Kan få gubben til å gjøre det da;). Han har da møtt buskaset før, så der bør han være kjent;)

Han har gjort det engang, men tør ikke lenger [8D] pyse gubbe haha

Der fikk jeg ett glimrende tips fra ei god venninne <3 Har du et litt stort speil... Legg det på gulvet mellom bena og se ned på det mens du tar deg av jobben mellom bena :D hihi

hehe.. Vi får være gladet det er høst/vinter vi går i møte, og ikke sommer og bikinisesong [:D]

Hehe. Kan vi i hvertfall være varme og gode mellom beina XD

ORIGINAL: Jaybird

Hehe. Kan vi i hvertfall være varme og gode mellom beina XD

Blir regne ull teppet til slutt

leggene har jeg vokset hos hudpleier, så da er problemet løst for en stund i alle fall [:D]. bikinilinja er det verre med... det blir i blinde etterhvert, foreløpig null prolem da [:D]

Hihi... ja, det er helt håpløst[:D] Jeg sliter kraftig og prøver å løfte på magen som du sier[:)] Jeg pleier alltid og ha magen langt nede når jeg er gravid så nærmere slutten kommer jeg ikke til å se en dritt[:D] Så godt det ikke er sommersesong[:D]

gjøres i blinde ja... ser ikke over magen lenger![8D]

Er ikke noe problem i det heletatt for meg. Merker ikke forskjell. Hadde ikke problem på slutten sist heller.. Men ble litt i blinde ja. Men føltes greit da [:D] hehe

Back
Topp