hero..

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk. Jeg tror det ikke helt enda bortsett fra at da jeg var på butikken 1 time senere så begynte jeg å tenke å tenke at ja, jeg er gravid, det gikk, da måtte jeg løpe på do å spy for var en overveldende følelse

Å, herreguuuud, gratulerer!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Frk. Håper

ORIGINAL: [miss]

Så fantastisk!! Gratulera så masse Hero!!!![:D][:D][:D][:D]

Lykke til på ferden mot den voksende magen og livet som skal dannes, og forandres for din og din kjæres del![;)]
Krysser fingre og tær for at det går bra, og at spiren blir værende i 8 mnd til[;)][:D]

ORIGINAL: tullemor79

ORIGINAL: [miss]

Så fantastisk!! Gratulera så masse Hero!!!![:D][:D][:D][:D]

Lykke til på ferden mot den voksende magen og livet som skal dannes, og forandres for din og din kjæres del![;)]
Krysser fingre og tær for at det går bra, og at spiren blir værende i 8 mnd til[;)][:D]

Hurra!![:D]

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer så mye, og lykke til 

GRATULERER

Kjempe morro å lese, hero! unner deg dette virkelig og ønsker deg et flott svangerskap! Er jo veldig mange som har blitt gravid i det siste! DET ER SÅÅÅÅÅÅ BRA! Håper vi andre også følger etter! [:)] God klem fra meg

ORIGINAL: Tøysa

GRATULERER

Kjempe morro å lese, hero! unner deg dette virkelig og ønsker deg et flott svangerskap! Er jo veldig mange som har blitt gravid i det siste! DET ER SÅÅÅÅÅÅ BRA! Håper vi andre også følger etter! [:)] God klem fra meg

God klem herfra også. Gratulerer så mye!!!

TUSEN TUSEN TAKK, det har ikke gått opp for meg helt enda

Gratulere sååå masse snuppa[:D]
Men dette viste jeg jo, sa jo til deg du va gravid[;)]

ORIGINAL: MilliVanilli

Nå fikk jeg gåsehud!!

Gratulerer så masse Hero[:D]

Gratulerer så mye! For en flott nyhet [:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

ÅÅÅÅÅÅÅ så herlig!!!!!

Gratulera så masse[:D][:D][:D]

sign denne. Kjempegode nyheter!

Gratulerer så mye!!!!!