Hermines dåp *bilderas* :)

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
18.11 hadde vi dåp i Tromsø Domkirke, etterfulgt av middag, finnebiff, og kaffe og kaker til dessert hjemme hos svigerforeldrene mine :) Vi var bare aller nærmeste familie + faddere, 16 stykker. Siden vi feiret stort bryllup i juli orket jeg ikke så stort dåpsselskap! Dåpen i kirka gikk bare fint, men Hermine blir lett stressa og gråt endel etter kirka, men det gikk heldigvis over etter ca 30 minutter og 1 times blund! ...så fortsatte hun med kveldskonsert da vi kom hjem på kvelden, ikke rart egentlig fordi det var jo mye inntrykk på en dag for en liten kropp!

Åååh, fikk helt tårer i øya<3 Så utrolig vakker hu er og for en flott kjole :) Og NYDELIG borddekking :D Hørtes ut som en flott dag! Og skjønner veldig godt dere var slitne etter en lang dag med mange nye inntrykk og mange mennesker! Synes og man blir så sliten når man gjøre noe annet enn de vanlige dagene der man har sine faste rutiner. Emmeth blir ihvertfall helt satt ut og ganske grinete av det. Han er som storesøster på 3 år, vil helst ha sine faste rutiner fulgt nøye! Gratulerer med vel overstått dåp :)

Og for en knallfiiiiin kake :p

Så nydelig alt var! :) Skjønner godt at du var fornøyd med dagen!
..men du verden så godt det er å være ferdig! ;)

takktakk :) glemte å legge med bildet av "storebror" ;)

...som for øvrig helst ville leke med gyngehesten Hermine fikk i dåpsgave og snuse den i rompa :P
Picture543.jpg

haha, så herlig bilde av "storebror" :D

Kjekt å få se bilder fra dåpen. Er i gang med planlegging selv, vi skal ha dåp 19/1-13.

Håper flere legger ut så man får se hvordan de ulike har gjort det :)
Etter å ha planlagt bryllup i sommer synes jeg dåpen bare ble barnemat i forhold (hehe) ;) Gjorde det svært så enkelt og glad er jeg for det, synes det ble stress nok bare å skulle bake noen cupcakes, kjøpe litt pynt og dekke bordene ;)

Åh! Så nydelig hun er!!
Og for en fantastisk fin kake =)

Så nydelig pie,alt ser så flott ut :)

takktakk! :) Vi er helt oppslukt i lillesnuppa vår ;)

takktakk! :) Vi er helt oppslukt i lillesnuppa vår ;)

Det skjønner jeg godt! :) Nydelige lille frøkna.

Er så forelska i den lille gullklumpen min selv at jeg er helt tussete.
Det er liksom som da man var liten og julaften overgikk alle forventningene, og du våknet 1. juledag, spratt opp av sengen vel vitende om alt du hadde drømt om ventet på deg i stuen.
Nå er jeg riktignok ganske dautrøtt på morgenkvisten, og jeg er for gammel til å sprette opp, men 1. juledags-følelsen er der like fullt hver morgen :)

Har det litt på samme måten jeg også! Var en skikkelig dukkemamma da jeg var lita, og nå har jeg ei ordentlig levende dukke! ;) Gleder meg til hver morra når jeg får velge ut hva hun skal ha på seg for dagen, og jubler nesten litt inni meg om vi må bytte klær i løpet av dagen pga gulp, bæsj o.l. :P

Back
Topp