Herman....

Lykke!

Forumet er livet
Hei Herman.... nå har jeg snakket med mamman min og hun sa at du var inntresert i å få deg en nettkjærste er litt flaut da for jeg er jo bare 4mnd å hakke fått meg noen kjærste ennå[:)].

Mamma kjenner ingen guttebebiser som bor her i nærheten bare jenter[;)]så jeg lurte på om du ville være kjærsten min.

Siden bestefaren din ligger på samme camp plass som oss og min mormor så kunne vi møtes til sommern igjen på ylserød camping og badet i den lille bassenget der

Mange klemmer fra Sara

ORIGINAL: lilletrampe

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

Hei Sara Det stemmer at jeg har lyst på en nettkjæreste.. Jeg synes du er veldig søt.. Hørte du hadde fridd til Christoffer da, så trodde ikke du var interessert i meg jeg.

MEN.. siden du spør om jeg vil være kjæresten din, så håper jeg jo at du liker meg veldig godt da.. Så jeg svarer: "Ja, jeg vil være kjæresten din".

Gleder meg til vi møtes neste sommer. Da skal vi bade masse i det lille bassenget! Hils masse til mamma`n din. Mamma`n min gleder seg til å hilse på henne.

Kyss fra Herman

christoffer fikk ikke friere..ho spurte om han var ledig...hihi[:D]
er han ledig da spør mariell?

han er desverre opptatt ja,[:(] hihi

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: lilletrampe

Hei Sara Det stemmer at jeg har lyst på en nettkjæreste.. Jeg synes du er veldig søt.. Hørte du hadde fridd til Christoffer da, så trodde ikke du var interessert i meg jeg.

MEN.. siden du spør om jeg vil være kjæresten din, så håper jeg jo at du liker meg veldig godt da.. Så jeg svarer: "Ja, jeg vil være kjæresten din".

Gleder meg til vi møtes neste sommer. Da skal vi bade masse i det lille bassenget! Hils masse til mamma`n din. Mamma`n min gleder seg til å hilse på henne.

Kyss fra Herman

christoffer fikk ikke friere..ho spurte om han var ledig...hihi[:D]
er han ledig da spør mariell?

Hilmen sin martin er jo så go...

Du får be mariell ta en titt den nydelige gutten hihi...

Aida er ledig igjen, kjæresten hennes på 2,5 år kysset henne i armen og kinnet og hun snudde seg og ville ikke være sammen med ham lenger. Da er det bare å finne seg ny gutt....

Da møtes vi på camping neste år da Elisabeth? Med de nyforelskede barna våre?[;)]

Jepp den er hvertfall i boks, kan jo være at vi kan treffes før det også[:D] vet jo aldri....du vet hvis jeg vinner ti mil......hihi....

ja det hadde vært noe....du får tippe litt du oxo[:D] dobbel sjangs...

hihi du klarer å levere inn lotto... tenk om du vinner kan kjøpe deg vogn du også[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp