Herligheten! MAI!!

Ja tiden flyr så alt for fort:happy: synes hele svangerskapet har gått relativt fort, og nå har vi snart hele gjengen nurkene våre i armene:Heartbigred

Herlighet, snart i mål! Ble helt paff da jeg så at de har åpna januar 2019 til og med! :wideyed:

Sykt sykt sykt! Mange av oss kan føde denne måneden! Mannen her i huset er overbevist om at det gjelder meg, men jeg tror jeg må gå til juni selv.

Har en sterk følelse på at det enten skjer på mai nå eller så er jeg så «heldig» at jeg sikkert går til uke 42[emoji23] enten eller[emoji23]

Her har vi begge en magefølelse (eller håp) på fødsel i mai. Har UL-termin 3.juni, men gått til termin med storesøsknene..
Hadde vært koselig om han kommer på bryllupsdagen vår i slutten av mai da! :)

Jeg håper på fødsel helt i slutten av mai (termin 4. Juni) Da blir det en måned til med kontantstøtte før barnehagestart[emoji28] storebror kom 4 dager før termin, så det kan gå! [emoji23]

Jeg håper på fødsel helt i slutten av mai (termin 4. Juni) Da blir det en måned til med kontantstøtte før barnehagestart[emoji28] storebror kom 4 dager før termin, så det kan gå! [emoji23]

Håper også på det. Har termin tidlig i juni og begge søsknene kom før termin[emoji4]

Jeg også er overbevist om fødsel i mai! :D jeg bare håper jeg kommer meg inn i uken etter 17. Mai. Da er jentene såppas store og klare, at da kan de bare komme <3 jeg skal på kontroll i dag. Ganske sikker på at hodet til tvilling 1 er festet og at magen er sunken. Jeg gleder meg så SYKT til de kommer!! <3<3

Back
Topp