Herlighet

Love4two

Forumet er livet
Svigers har vært i London på juleshopping, og i dag var svigermor her på besøk med to store poser stapp fulle av klær og leker til Thea og Liam [:o] Herlighet så mye fint vi fikk [:)] Svigermor er så utrolig flink til å handle klær [:)] Hun fikk vite litt hva vi ønsket oss, blant annet at Thea kun vil gå med kjoler og skjørt [:)]

Jeg er så takknemmelig for at vi får så mye klær av dem. Har ikke råd til å kjøpe så mye nå, og vi trenger jo nesten ikke det med så snille svigerforeldre [:)] Thea fikk en drømm av en julekjolle så gjett om frøkena gleder seg til jul [8D][:D]

Ååå.. herlig, så heldige dere er!!! Skulle ønske KIan også fikk så masse tøy! Det er blitt mer kostbart etter at man fikk to (selv om vi har mye til arv, så må man han nytt) + at K trenger mye barnehagetøy hele tiden.

Så artig at dere fikk så masse, herlig!

Å,så morro! Og ekstra gøy når det er ting ikke alle andre har likt [:D]

ORIGINAL: Monkaponka

Ååå.. herlig, så heldige dere er!!! Skulle ønske KIan også fikk så masse tøy! Det er blitt mer kostbart etter at man fikk to (selv om vi har mye til arv, så må man han nytt) + at K trenger mye barnehagetøy hele tiden.

Så artig at dere fikk så masse, herlig!

Ja, vi er utrolig heldige. Det er sikkert [:)]
Merker jo at vi har to, selv om det meste av min reduserte lønn går til å betale huslån [:o]
Skulle gjerne hatt noen å arve av, men her er det er vi som gir bort [:)] Synes jo det er veldig koselig at andre vil bruke igjen klærne fra Thea. Har ei venninne med en datter på 1 år og sist tok med seg en diger bærepose med klær fra str 80 og opp til 3 år.
Barnehage klær ja, huff og huff. Synes ikke noe om å sende med nye klær i barnehagen lengre. De blir så fort ødelagte og stygge der, og jeg liker å ta vare på ting [&:]

ORIGINAL: FjerneErna

Å,så morro! Og ekstra gøy når det er ting ikke alle andre har likt [:D]

Ja [:)] Jeg har ikke sett noe liknende av gutte klær her i allefall. Synes det ikke er så mye spennende til gutta, og selv klærne de kjøpte til Thea hadde mange fine detaljer og merker som gir det litt ekstra. Svigermor jobber i klesbutikk så hun har øye for detaljer og hva som er fint og ikke [:)]

Back
Topp