Herlighet !

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Nå har jeg i kanskje 30 min i strekk sett og kjent det lille vakre vesenet inni magen min bevege seg ❤️ Jeg kan likevel ikke tro at jeg er gravid, og det er så rart!! Jeg er nå 19+5 og har kjent bevegelser og spark i 3 uker og nå i dag har det vært så tydelig som det går an tror jeg. Allikevel er det for surrealistisk for meg! Jeg kan ikke tro at jeg har vært så heldig som får gå gravid!!! Jeg håper bare jeg får være så heldig at jeg får føde og oppdra et friskt barn ❤️ :)

Beste følelsen i verden. Synes faktisk litt synd på mannfolk som ikke har muligheten til å oppleve akkurat den biten der, nå slipper de riktignok unna alle plagene og smertene og, men er noe helt spesielt med å kjenne at det er noe som beveger seg inni deg <3

Åh, akkurat det samme tenker jeg! Jeg føler meg såå heldig som har en liten levende klump inni meg som sparker og er fornøyd :-) Og det er skikkelig surrealistisk ja! I går så ble jeg så glad for dette mirakelet at jeg bare måtte sitte å smile i timesvis uten å kunne konsentrere meg om noe annet:-) Vi er kjempe heldige! :)

Sliter litt med å konsentrere meg litt selv innimellom, spesielt når det er full turning inni der når jeg er på jobb. Da hender det jeg tar 3 min pause og går inn på garderoben å legger meg flatt ut på benken noen minutter å bare kjenner etter :)

Beste følelsen i verden. Synes faktisk litt synd på mannfolk som ikke har muligheten til å oppleve akkurat den biten der, nå slipper de riktignok unna alle plagene og smertene og, men er noe helt spesielt med å kjenne at det er noe som beveger seg inni deg <3
Ja det er helt fantastisk! Det føles dor godt til å være sant :o Skal på ultralyd i morra og gleder meg helt vilt! Håper gyn kan bekrefte det jordmor sa (at det er en frisk jente inni der) <3

Åh, akkurat det samme tenker jeg! Jeg føler meg såå heldig som har en liten levende klump inni meg som sparker og er fornøyd :-) Og det er skikkelig surrealistisk ja! I går så ble jeg så glad for dette mirakelet at jeg bare måtte sitte å smile i timesvis uten å kunne konsentrere meg om noe annet:-) Vi er kjempe heldige! :)
Ja!! Jeg sliter veldig med å konsentrere meg om hverdagslige ting pga dette lille mirakelet :o Huff det er ikke bra :p

Sliter litt med å konsentrere meg litt selv innimellom, spesielt når det er full turning inni der når jeg er på jobb. Da hender det jeg tar 3 min pause og går inn på garderoben å legger meg flatt ut på benken noen minutter å bare kjenner etter :)
Hehe, har det sånn på skolen og på jobb når jeg står og snakker med kunder :p hahah!

Ja :) kjente de første svake bevelsene rundt uke 12. Så kjent daglig veldig lenge allerede. Men.blir bare mer og mer nå :) kjent et få ganger utvendig men veldig lite av det enda. Jeg er 19+ 4
Så deilig! Da kommer det sikkert mer og mer snart!!
Føler meg veldig heldig for at jeg kjenner noe i deg hele tatt. Har jo morkaka foran, men kjenner godt for det :) Hadde ikke trudd at jeg kom til å få se noe utvendig på kjempe lenge men..

Så deilig! Da kommer det sikkert mer og mer snart!!
Føler meg veldig heldig for at jeg kjenner noe i deg hele tatt. Har jo morkaka foran, men kjenner godt for det :) Hadde ikke trudd at jeg kom til å få se noe utvendig på kjempe lenge men..
Da er du ho heldig :) er liksom så greit med disse sparkene så vet vi at alt er i orden :)

Deilig når man får daglige bekreftelser på at det er liv der inne, ja. :)
Pleier bestandig å bli liv her under/etter måltid, og når jeg legger meg om kvelden.

Babyen er våken akkurat nå, og turner bra der inne. :)

Enig i at det er veldig greit med den daglige "beskjeden" om at alt er bra. Selv om de kan bli litt mye turning til tider, spesielt på jobb, så blir jeg fremdeles glad/lettet når jeg kjenner dulting hvis det har vært rolig en stund. Blir litt sånn "der var du igjen, ja!" ;)

Deilig når man får daglige bekreftelser på at det er liv der inne, ja. :)
Pleier bestandig å bli liv her under/etter måltid, og når jeg legger meg om kvelden.

Babyen er våken akkurat nå, og turner bra der inne. :)
Ja veldig deilig!! Hehe kjenner mye på kvelden sjæl :p

Enig i at det er veldig greit med den daglige "beskjeden" om at alt er bra. Selv om de kan bli litt mye turning til tider, spesielt på jobb, så blir jeg fremdeles glad/lettet når jeg kjenner dulting hvis det har vært rolig en stund. Blir litt sånn "der var du igjen, ja!" ;)
Merker liksom jeg blir litt nervøs når jeg plutselig ikke kjenner noe. Men så kommer det er spark eller lignende og da blir jeg såå glad :p haha

Back
Topp