Herlighet, blir jo mamma til 3!!!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Nå slo tanken meg, at jeg blir trebarnsmor, ikke bare lenger en tobarnsmor.
Ikke lenger en stressende og kaotisk tobarnsmor- men en super stresset og om mulig enda mer kaotisk!
Klarer virkelig vaskemaskinen å vaske enda flere klær i uken?
Ah, så herlig med disse små bekymringene- midt oppi gleden av å få en til å dele morskjærligheten med <3

TuMmY LoVe

Nå slo tanken meg, at jeg blir trebarnsmor, ikke bare lenger en tobarnsmor.
Ikke lenger en stressende og kaotisk tobarnsmor- men en super stresset og om mulig enda mer kaotisk!
Klarer virkelig vaskemaskinen å vaske enda flere klær i uken?
Ah, så herlig med disse små bekymringene- midt oppi gleden av å få en til å dele morskjærligheten med <3

TuMmY LoVe
Hehe ja nå blir det travelt, gratulerer!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Samme tanken slo meg! Kanskje vi må investere i en vaskemaskin til ;) Men sååå gøy for de to andre å få en liten søster eller bror, gleder meg til å fortelle dem det :)

Hihihi:) nå måtte jeg smile litt:)
Samme her:) stod og skulle sortere litt klær her om dagen og tenkte samme type tanker;P
Men sååå kjekt det blir:) gleder meg også masse til å fortelle. Har bare en som skjønner hva det vil si da. Han på 3 tror jeg ikke vil forstå så mye av det før nurket er her:)

Hihihi:) nå måtte jeg smile litt:)
Samme her:) stod og skulle sortere litt klær her om dagen og tenkte samme type tanker;P
Men sååå kjekt det blir:) gleder meg også masse til å fortelle. Har bare en som skjønner hva det vil si da. Han på 3 tror jeg ikke vil forstå så mye av det før nurket er her:)

Hihi, ja. Har ei på 6 og ei på snart 4, hu på 6 kommer til å juble av glede da hu ønsker seg en lillebror, og kommer til å bli knust om det kommer "enda ei" lillesøster ;) Hu på snart 4 forstår nok litt, men tror hun vil gå fort "lei" ;)

Back
Topp