Herlige søndag!!

Lilla-87

Forumet er livet
I dag tok vi en 5-minutters kjøretur opp på fjellet i finværet og fikk testa pulken i lysløypa. Vesla sovna før vi dro og sov helt til vi kom ned igjen (3timer). Det gikk over all forventning, så da satser vi på at vi kommer oss på hyttetur i påska også.;)
Jeg har ikke stått på ski på 10år, og fikk virkelig trimma meg på litt bakglatte ski. Fregnene poppa frem med en gang jeg kom ut i sol og snø, så nå føler jeg meg frisk.:p
1363533824703.jpg
Mamma'n og pappa'n min, med vesla bak i pulk.
1363534017611.jpg
Familiehunden som snøbader
1363534173837.jpg
Mamsen sjøl i veldig uheldige, lånte solbriller.:cool:

Det så herlig ut :)
Hva brukte dere i pulken?
Vi skal jo på tur i påsken men jeg klarer ikke å bestemme meg :) er ikke langt inn til hytta da. Heldigvis :)

Så herlig da! Er så skeptisk til pulk når de er så små, for er så redd for at det skal riste for mye OG for at det skal bli kaldt :eek: :p ;) Men vi har ikke tenkt til å kjøpe pulk, så da er det ikke noe problem i grunn ;)

Vi brukte liggeunderlag, et lammeskinn, og lammeskinnsposen hennes. Så hadde hun to lag ull og vindtett tynndress. Det blåste kaldt på fjellet og pulken var uten skjerm, men hun holdt seg god og varm nedi der. :) Ikke langt til hytta her heller heldigvis, men i dag lå hun nedi der i 1.5time ca.

Vi brukte liggeunderlag, et lammeskinn, og lammeskinnsposen hennes. Så hadde hun to lag ull og vindtett tynndress. Det blåste kaldt på fjellet og pulken var uten skjerm, men hun holdt seg god og varm nedi der. :) Ikke langt til hytta her heller heldigvis, men i dag lå hun nedi der i 1.5time ca.
Oi ja det var lenge. Blir Max 30 minutter her tenker jeg. Kombinerer med bæretøy

Så herlig da! Er så skeptisk til pulk når de er så små, for er så redd for at det skal riste for mye OG for at det skal bli kaldt :eek: :p ;) Men vi har ikke tenkt til å kjøpe pulk, så da er det ikke noe problem i grunn ;)
Når det er så fint føre som i dag og at løypa er feilfri, så rista det mindre i pulken enn når jeg triller tur iallfall.

Når det er så fint føre som i dag og at løypa er feilfri, så rista det mindre i pulken enn når jeg triller tur iallfall.
Ja da er det jo ingen problem med risting iallfall :)

Oi ja det var lenge. Blir Max 30 minutter her tenker jeg. Kombinerer med bæretøy
Tar 30min til hytta vår også tror jeg, men i dag ble det en storrunde i løypa. Hadde med selen jeg også, for jeg trodde hun kom til å våkne og bli rasende, men det var helt greit at hun sov.:)

Tar 30min til hytta vår også tror jeg, men i dag ble det en storrunde i løypa. Hadde med selen jeg også, for jeg trodde hun kom til å våkne og bli rasende, men det var helt greit at hun sov.:)
Hehe ja da kunne hun jo bare sove :)

Ja da er det jo ingen problem med risting iallfall :)
Nei, i dag var det perfekt pulkføre. Har ikke egen pulk, for vi er ikke skigåere egentlig, så nå fikk vi låne naboens.
Hørte hs sa at man kunne bruke digital temp.måler for å ha oversikten på varmen i pulken.:p Det gjorde ikke vi da, men..

ugh, har tidenes sureste baby idag! o_O Lurer virkelig på hva det er som plager henne, for hun bruker ikke å være SÅ sur HELE dagen :confused:

Back
Topp