Herlige herlige svigermor! <3

maltesers

Forumet er livet
Har vært hos svigermor og kjæresten hennes idag! Har ikke sett henne siden vi fortalte om graviditeten, som nå er 9 uker siden!!! Altfor lenge! Vi bor 10 min unna hverandre!!
Hu sto i døra med åpna armer og ga oss den klemmen når vi kom dit!!
Hu er så god, jeg bare digger den dama der!!<3

Også overraska hu oss! Hu skal betale barnevogna! Hu betalte søstra til sambo sin, så hu skal ihvertfall betale like mye av våres!! Vi satt der og var helt paffe begge to, for det var vi virkelig ikke klar over!![:D][:D]
Søte, snille og gode svigermor!!

ååååå.....så koselig !!! Litt missunnerlig, får aldri hilse på min svigermor [:(] døde før jeg traff mannen. Så fantastisk å høre når andre har gode forhold til dem

Så utrolig bra at dere har et godt forhold [:D]
det er så viktig +++ dere er kjempe heldige [:D]

min svigermor er ganske søt til tider..
i dag så sende hun en melding til meg:
"jeg tror du blir en god og flink mor! du må bare huske å ta vare på deg selv og"

Jeg er så sinnsykt heldig med min svigermor altså!![:D]

Så trist å høre, Stina!! [&:]

Lurer på hvordan svigers reagerer når de får vite det. Men mora til gubben er ei kjempe dame. Skikkelig mamma type, så hun tar det nok godt=). Hihi.

Sitter å håper på at pappa plutselig skal finne ut at han vil kjøpe barnevogn jeg. Jaaa, litt bortskjemt=P.

Åhh, hvorfor kan ikke jeg ha en sånn svigermor? [&o]

Så deilig[:)]

Her har svigerfar sagt at han skal spandere bag delen til vogna da vi ikke trenger ny vogn.

Har en snill svigermor jeg også, hun ville også betale vogna for oss [:)]
Syns det er så snilt gjort!!!

deilg å ha slike svigermødre!!! eg også har en slik, betalte vogna vår hu og når vi fikk førstemann [:D]

ORIGINAL: *Knøttet*

Så snill svigermor[:)]

Er veldig glad i min svigermor også.. Finnes ikke bedre[:D][:D][:D]

mmm[:)][:)]

Så herlig[:)]

Her skal mamma og pappa betale vår vogn - det er deilig å være litt bortskjemt[:D] Men nå er dette barnebarnet veldig ønsket da

Så koselig da=)
Henger meg på her jeg, får jeg er også veldig fornøyd med svigers =)
Men er nok mest fra min mor det drypper mest ;)

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Så herlig[:)]

Her skal mamma og pappa betale vår vogn - det er deilig å være litt bortskjemt[:D] Men nå er dette barnebarnet veldig ønsket da

Blir vel det samme med betalingen her også, har fått låne av mamma og pappa, men kjenner jeg de rett så behøver jeg ikke betale tilbake hele summen [:D][:D] og her er også barnet veldig ønsket i flere år [:)]

Jeg har ingen kontakt med svigermor, har sett henne en gang.
samboer har ikke kontakt heller og vi syns forsåvdit igrunn det er likesågreit begge to.

Vi er noen utrolig heldige jenter! [:D]

Så snill svigermor du har[:D]

Her fikk vi alt dekket første gang, så vi betalte ingenting selv. Slik er det vel når det er det første barnebarnet på begge sider. Denne gangen trenger vi jo ikke noe stort utstyr, bare jenteklær hvis det er en jente i magen[;)]

Verdens beste[:D]

Vi har litt av en ønskeliste til jul for å si det sånn[;)] Skal vel få i hus det viktigste, men tror det blir endel pakker under treet i år[;)]

Back
Topp