Herlige helg

Dugong

Forelsket i forumet
Det er så fantastisk godt med helg. Kjenner at 100% jobb og to små er travelt når ein har ein liten ein i magen. I tillegg har eg pådratt meg ein forkjøling, og er tett og har slete med hovudverk. Tok ein paracet midt på dagen i dag og då kom det seg heldigvis, så eg fekk nytt ettermiddagen ute i lag med ungane.

No sover dei små, og me har ete taco. Ingen store planar for helga, og det syns eg er godt. Har nok med å samla krefter til ny veke. Og på mandag er det vår tur på ultralyd, er kjempespent

Kva gjer de på i kveld?

Det er tøffere å gå gravid når man har barn fra før av, det er helt klart! Da er det ekstra godt med helg!

Her er guttungen syk, forkjøla og feber [&o] Så vi bare koser oss og slækkærn, ingen store planer..

Kjente selv at jeg trengte helgen nå når fredagen kom ja. Selv om helgen har gått med til å gå på visninger og vi foreløpig ikke har funnet drømmehuset. Vi gir ikke opp[:)] Og jeg har fått sovet lenge to dager og det trengte jeg.

Lykke til med UL i måro [:D]
Håper forkjølelsen din slepp taket fort [:)]

Eg er sjukemeldt igjen, så her går veka og helg litt i eitt [8D]

Ja, er absolutt godt med helg!

Var syk store deler av forrige uke, så kom meg ikke på skolen. Men slapp heldigivis i helga<3. Så deeeilig!

Back
Topp