Herlige dagen! (+ en liten utfordring)

Tyggis

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Sto opp med guttungen og kosa oss med dvd og regn som plaska på vinduet. Så skrubba jeg kjøkkenet og bakte scones til lunch. Etter det tok mannen med seg guttungen og broren sin på langtur så jeg fikk slappet av litt. Tok meg en to-timers lur og en laaaaaang varm dusj med fotskrubb og smurte meg med bodylotion med aldri så lite brunfarge i ;) nå har jeg lakka negler på hender og føtter og føler meg som et nytt menneske! Jaggu meg lenge siden jeg har gjort sånt!
Hva skal DU gjøre for bare deg selv den kommende uka? Trenger ikke være store greier, bare noe som får deg til å føle deg litt bedre. :)

Jeg har planer om å FØDE! :p kan ikke tenke meg noe bedre akkurat nå. Har vært flink til å ta vare på meg selv de siste dagene da. Synes fryktelig synd på meg selv som har gått 5 dager over :p

Ååhh herlig!
tror jeg skal ta meg ett laangt bad i glovarmt vann å nyte tiden for meg selv i badekaret mens kjæresten er på jobb imårra :p

Jeg har planer om å FØDE! :p kan ikke tenke meg noe bedre akkurat nå. Har vært flink til å ta vare på meg selv de siste dagene da. Synes fryktelig synd på meg selv som har gått 5 dager over :p
He he! :) masse lykke til! Heier på deg!

Ååhh herlig!
tror jeg skal ta meg ett laangt bad i glovarmt vann å nyte tiden for meg selv i badekaret mens kjæresten er på jobb imårra :p
Ja gjør det! Høres herlig ut! Badekaret vi har nå er rett og slett ikke dypt nok for meg! Magen, puppene og knærne kommer ikke under vann nå! Haha!

Jeg gleder meg til å reise hjem fra sykehuset - det blir nok et bedre måltid på tirsdag! :-D

Jeg skal få besøk av lillesøsteren min på onsdag, så da sjal jeg få henne til å varte opp denne stakkars barselkvinnen. :P (er en fortsatt i barseltid to uker etter fødsel, egentlig? Joda, vi sier det sånn. :P )

Jeg skal få besøk av lillesøsteren min på onsdag, så da sjal jeg få henne til å varte opp denne stakkars barselkvinnen. :P (er en fortsatt i barseltid to uker etter fødsel, egentlig? Joda, vi sier det sånn. :P )

Ifølge NHI:
Barseltiden varer fra fødselen er over og i omtrent seks uker - eller den tiden kroppen bruker på å tilpasse seg en ikke-gravid tilstand

Så du er nok godt innenfor barseltiden fremdeles :)

Ifølge NHI:
Barseltiden varer fra fødselen er over og i omtrent seks uker - eller den tiden kroppen bruker på å tilpasse seg en ikke-gravid tilstand

Så du er nok godt innenfor barseltiden fremdeles :)

Aha, takk for oppklaring. ;)

Jeg gleder meg til å reise hjem fra sykehuset - det blir nok et bedre måltid på tirsdag! :-D
Så herlig! Bare timer igjen! :)

Jeg skal føde ! :-D
Er på sykehuset nå og venter på igangsetting :-) *hjeeelp*
Ooooh spennende!

Jeg skal file føttene og lakkere tåneglene :-D
Herlig! Gjorde det I går! Himla travelt når du står på, men så digg etterpå! :)

Så koselig!! Skulle ønske jeg kunne få besøk av min også, men vi bor så langt unna hverandre at det blir iallefall ikke før til sommeren!
Kos dere og nyt oppvartningen :)

Har akkurat tatt meg en lang varm dusj og smurt inn hele kroppen med body lotion (med litt hjelp fra samboeren;)) Så digg!!:D

Back
Topp