miss daisy
Forelsket i forumet
Da hadde nok en uke flydd forbi, og bare 4 uker igjen til den mer "sikre" delen av svangerskapet :) Og bare 2 uker og 1 dag til jeg skal se nurket for første gang <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med 8 uker!~Heffalumpen~ skrev:![]()
Gratulerer med 8 ukerTusso86 skrev:
Jeg er 8+2Jeg regner ikke med noe tidli UL denne gangen....så ser veldig frem til kontroll hos lege om 3,5 uker å høre hjerteslaget til den lille<3
miss daisy skrev:
Jeg er 8+2Jeg regner ikke med noe tidli UL denne gangen....så ser veldig frem til kontroll hos lege om 3,5 uker å høre hjerteslaget til den lille<3
Takk :) Og gratulerer med 2 dager lenger enn meg :)
Kan man få høre hjertelyden hos legen?!?! Fikk ikke noe informasjon om det når jeg var det forrige svangerskap
Tusso86 skrev:
miss daisy skrev:
Takk :) Og gratulerer med 2 dager lenger enn meg :)
Kan man få høre hjertelyden hos legen?!?! Fikk ikke noe informasjon om det når jeg var det forrige svangerskap
Å? Da jeg var til første kontroll hos han i uke 9 forrige gang, ville han ha meg tilbake i uke 12 for da kunne vi høre babyen:) Jeg fikk da høre babyen hver gang jeg var hos han..samme blir det denne gangen...