Herlige 8 uker i dag <3

miss daisy

Forelsket i forumet
Da hadde nok en uke flydd forbi, og bare 4 uker igjen til den mer "sikre" delen av svangerskapet :) Og bare 2 uker og 1 dag til jeg skal se nurket for første gang <3

Gratulerer med 8 uker!  

Gratulerer med de herlige 8 ukene! :)

gratulerer med 8 uker ;)

Takk alle sammen :) Hvor langt er dere på vei da?

Hærlig!! Grattis

Gratulerer så mye!!:)

Takk :)

Spennende å se det lille nurket.. :)

Gratulerer så masse, begynner å dra seg til nå:-)

Gratulerer med 8 uker!

Det nærmer seg....

~Heffalumpen~ skrev:
Gratulerer med 8 uker!  

gratulerer så mye:) gleder meg til å komme etter, er bare fem uker på vei

Gratulerer med 8 uker
Jeg er 8+2Jeg regner ikke med noe tidli UL denne gangen....så ser veldig frem til kontroll hos lege om 3,5 uker å høre hjerteslaget til den lille<3

Gratulera med 8 uker.

jeg er 9+2 i dag. 

Tusso86 skrev:
Gratulerer med 8 uker
Jeg er 8+2Jeg regner ikke med noe tidli UL denne gangen....så ser veldig frem til kontroll hos lege om 3,5 uker å høre hjerteslaget til den lille<3

Takk :) Og gratulerer med 2 dager lenger enn meg :)
Kan man få høre hjertelyden hos legen?!?! Fikk ikke noe informasjon om det når jeg var det forrige svangerskap

Takk alle sammen :)

Herlig, så deilig for hver uke som går! Her er jeg 9 uker i går, og 17 dager til ultralyd, klarer nesten ikke vente 

miss daisy skrev:

Tusso86 skrev:
Gratulerer med 8 uker

Kan man få høre hjertelyden hos legen?!?! Fikk ikke noe informasjon om det når jeg var det forrige svangerskap

Å? Da jeg var til første kontroll hos han i uke 9 forrige gang, ville han ha meg tilbake i uke 12 for da kunne vi høre babyen:) Jeg fikk da høre babyen hver gang jeg var hos han..samme blir det denne gangen...

Tusso86 skrev:

miss daisy skrev:

Tusso86 skrev:
Gratulerer med 8 uker

Å? Da jeg var til første kontroll hos han i uke 9 forrige gang, ville han ha meg tilbake i uke 12 for da kunne vi høre babyen:) Jeg fikk da høre babyen hver gang jeg var hos han..samme blir det denne gangen...

Da må det undersøkes når jeg skal til legen nå om 8 dager !

Back
Topp