Herlig!

Mammatilei

Elsker forumet
Adventstid, håndball, klementiner og glass cola!! Det har vært tradisjon i maange år..hehe...da koser jeg meg[:D]

Og så har jeg jo tatt de to første dosene meg spray i dag[:)]
Jeg har bestemt meg for å spraye kl 6 og 18! Etter det jeg har skjønt så skal de gå ca tolv timer mellom hver dose. SÅ nå er alarmen på mobilen stillt inn for jeg glemmer ALLTID slike ting (nå kom jeg faktisk på at jeg har glemt å ta folsyren min i dag[8D])

Ha en super helg alle sammen[:)]

Kos deg!

Er ei herlig adventstid her å.. julemusikk og julebakst har pågått her i dag.
Selv sprayer jeg etter ordre fra legen kl 08 og 20. Alarmen må på ja, for her er det lett å være distrè!

Er det noen spesiell grunn til at du har fått beskjed om kl 8 og kl 20! Har ikke fått noe muntlig beskjed fra lege, men i informasjon skrivet om Synarela står det f.eks kl8 og 20. Så da gikk jeg utifra at det var det samme når jeg tok det barte det går 12 timer i mellom! Tar jeg helt feil her???? hmm

ORIGINAL: Ivara

Gratulerer som sprayer [:)]

[:D]

Gratulerer med spraystart.. Og tenk NORGE vant:D
Kjekt du koser deg i før julen...

Gleder meg som spraystater selv denne mnd:D
Kos deg masse snuppa

ORIGINAL: *dreamer*

Gratulerer som sprayer[:D][:D]
Kose deg masse i kveld! Kjempekoselig å høre at du har en bra dag[:D]
signerer her altså [:)]

jeg fikk høre at det ikke spiller noen rolle når den blir tatt ,så lenge det er morgen og kveld. Og 12 timers mellomrom..
Gratulerer som sprayer[:D]

ORIGINAL: ella1

jeg fikk høre at det ikke spiller noen rolle når den blir tatt ,så lenge det er morgen og kveld. Og 12 timers mellomrom..

ååå....det var godt å høre ella1!! hehe
Takk for det[:)] (forferdelig smak på den sprayen forresten[8D])

IVFProver84: Tusen takk for det[:)]! Ja det er kjempe bra og nå braker det straks løs igjen...hehe..da sitter jeg klar med klementiner og glass cola igjen..hihi[:D]

racesnuppsi: Tusen Takk for det[:)]

SkattIMagenSnart: Tusen takk[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

ORIGINAL: ella1

Det sa de til meg og[;)]

Da fortsette jeg med kl 6 og 18 jeg da[:)][:)][:)]..utrolig hva som skal skape bekymringer i denne prosessen egentlig[8D]!!

Back
Topp