Herlig.....

Rosa termos

Elsker forumet
Vesla er i seng, sambo er hos en kamerat, jeg har tatt på meg joggedressen, beina på bordet, jeg koser meg under teppet mens middagen putrer på ovnen.. Jeg har sjokolade og potetgull som venter på meg, og jeg ser fram til en deilig og avslappende kveld[:D] Tror ikke jeg gidder å skru på tv'n engang, jeg skal bare sitte på pc'n fram til jeg rusler veeeeldig tidlig i seng[:D]

Hva gjør dere i kveld jenter??[:)]

Hørtes kos ut[:D]
Snuppa er nettopp lagt, så nå er det sofa, godis, pepsi max, tv og AVSLAPPING i heimen[:)] Likær't!

ORIGINAL: *IdaTherese*

Snuppa er nettopp lagt, så nå er det sofa, godis, pepsi max, tv og AVSLAPPING i heimen[:)] Likær't!

Det hørtes også veldig deilig ut[:D] Er så herlig med kveldskos[:)]

Det hørtes deilig ut [:D]
Her er ungen nettopp lagt i seng, så nå skal jeg og lillebroren min på 7 kose oss med pizza, litt brus, film og litt godis [;)]
Bare kose oss ikveld [:D]

ORIGINAL: Rosa termos

Det hørtes også veldig deilig ut[:D] Er så herlig med kveldskos[:)]

Jaaa[:D]

ORIGINAL: velonita

Det hørtes deilig ut [:D]
Her er ungen nettopp lagt i seng, så nå skal jeg og lillebroren min på 7 kose oss med pizza, litt brus, film og litt godis [;)]
Bare kose oss ikveld [:D]

Så koselig![:)] Du og lillebroren din får kose dere masse[:)]

Så kos :D Her har snuppa akkurat våknet igjen :/ så prøve å få hu i seng igjen, så blir det avslapping med tv og god mat :P

ORIGINAL: vesla87

Så kos :D Her har snuppa akkurat våknet igjen :/ så prøve å få hu i seng igjen, så blir det avslapping med tv og god mat :P

Får håpe snuppa di finner roen igjen ganske snart så du kan slappe av resten av kvelden![:)]

ORIGINAL: Burger

Følger samme oppskrift jeg[:D]

Back
Topp