Herlig søndag!!!

Prinsesse Blå

Forelsket i forumet
Jeg vil ønker alle mai-mammaer en fantastisk søndag morgen, håper resten av dagen ogå blir fantastisk!!!!! Jeg var så dårlig i går kveld at jeg tenkte, enten er jeg matforgifta (spiste på den lokale pizzasjappa) eller så er det fødsel på gang... Var sååå dårlig; derfor la jeg meg klokka 10, sovna etter et par turer på do...[&:] og sov ganske godt i hele natt, og det kan anbefales!!! Jeg er myyyye bedre i dag! Og det snør ikke (ihvertfall ikke nå..) Så håper alle er like glade som meg!!! [:D] Jeg er jo superletta for at jeg slapp å dra på føden!

Gooooooooooooood søndag alle sammen [:)]

God morgen[:D] 

Jeg sitter her trøtt i trynet, det er en liten pusekatt som sitter på trappa vår hver natt/morgen, har gjort den siste uka.. Og skriker.. Har trappa rett ved soveromsvinduet, så jeg hører den ganske godt[:-] Aner ikke hvem som eier den, men den har halsbånd åsånn, så ett sted hører den jo til.. Må vel prøve å finne ut hvem den er sin. [:)]

Nå skal jeg begynne å bake rundstykker, skal i familiebursdag idag.. Og fikk spørsmål om jeg kunne ha med meg det, angrer litt på at jeg sa ja[8D][8|]

Good morgen [:D]

*synger høyt og falskt* Det snør, det snør, tiddeli bom [&o]

Ellers ikke noen planer for dagen.

Mornings!! [:D]
Godt det ikke blei en tur på føden da.. og at det "bare" var magevondt! [:)]
Jeg sitter og spiser yoghurt nå etter en snart tur på stallen [:)] Er egentlig stup trøtt.. er så varm om natta at jeg bare vrir meg.. Så skal jeg legge meg nedpå på sofan snaart.. og baaaare kose meg!!
Ha en fin dag videre! [:D]

Det er (nesten) sommer, det er SOL og det er SØØØØNDAG!! *synger med den stemmen jeg har*

Jeg er trøtt som en strømpe, men allikevel;

Ønsker dere alle en fortreffelig søndag!! [:D]

Her snødde det i morges, og jeg som endelig kunne begynne å se bakken (hvis jeg tittet laaaangt nok frem). Jaja, nå er det antydning til sol og blå himmel, så forhåpentligvis holder det.

Ellers i dag ser jeg frem til treff med andre bergensmammaer på peppes. Blir sikkert kjempekjekt og jeg gleder meg. [:)]

Ellers håper jeg at alle dere får strålende søndag!

Back
Topp