Herlig onsdag 23. april

Vi venter til i morgen, og hun har like høy feber da og paracet ikke hjelper så får vi heller ringe legen.

Vanlig ost holder seg vel i grunnen ganske greit i romtemperatur? Den så iallfall fin ut nå, var tinte kjøleelementer innerst og to typer isolerende plast utpå...men den har jo liggen en uke da :confused:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Vil jo tro at den er bra da? Hvertfall om den har holdt seg kjølig.. men er vel begrenset hvor lenge sånne kjøleelementer er kalde..

Vil jo tro at den er bra da? Hvertfall om den har holdt seg kjølig.. men er vel begrenset hvor lenge sånne kjøleelementer er kalde..
Ja, tror de er kalde et døgn eller to! Det som er så irriterende er at de forsøkte å levere den på døra onsdag før påske, etter at vi var reist. Hadde de ringt så ville vi jo hentet den liksom :mad: Håper den er bra, for har betalt 350kr for 2kg ost!!!

Jeg har kjøpt en brukt, men åpenbart ubrukt, Skogstad Fritidsdress til Hermine for 100kr :)
Har kikka etter noe hun kan leke ute i bhg i på de dagene som er for varme for parkdress og for kalde for sommerklær, og noe hun kan ha til turbruk på tørre dager. Denne blir bra!
ImageUploadedByBV Forum1398248296.355920.jpg

Hun var veldig fornøyd med "lilelås" på jakka :p Den er lilla da, ikke blå som bildet viser!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, tror de er kalde et døgn eller to! Det som er så irriterende er at de forsøkte å levere den på døra onsdag før påske, etter at vi var reist. Hadde de ringt så ville vi jo hentet den liksom :mad: Håper den er bra, for har betalt 350kr for 2kg ost!!!

Ah så typisk!! Dem burde ha ringt ja! Det er jo snakk om en del penger:confused:

Jeg har kjøpt en brukt, men åpenbart ubrukt, Skogstad Fritidsdress til Hermine for 100kr :)
Har kikka etter noe hun kan leke ute i bhg i på de dagene som er for varme for parkdress og for kalde for sommerklær, og noe hun kan ha til turbruk på tørre dager. Denne blir bra!
Vis vedlegget 58444

Hun var veldig fornøyd med "lilelås" på jakka :p Den er lilla da, ikke blå som bildet viser!

Kjempe fin :D hun ser veldig stolt ut der hun står:rolleyes:

Hehe, ja, skulle ikke få den av henne igjen :p

Hehe kjenner til det..var alltid sånn når jeg skulle prøve klær på Emira.. haha

Snuppa sov nesten 2 timer i vogna, og våkna litt før kl 13. Har ligget på sofaen/fanget siden da :oops: Hun fikk en ny dose paracet og kvikna såpass til at hun ba om å få legge seg i senga :eek: Så nå er hun og pappaen gått og lagt seg og her sitter jeg :p

Skulle gjort en hel masse husarbeid og skolearbeid men er så sliten at jeg tror heller jeg skal sove litt!

Vis vedlegget 58444

Så lurt med en slik dress! :D
Utrolig fin!

Idag er jeg så sykt trøtt:o;)
Emmeth er ikke i form. Snørrete, feber og sliten også. Så han sov lur fra 09.15 til 12.30. Sov over 3 timer, men etter 2 timer var han jaggu meg helt dautrøtt igjen. Greide og holde han oppe til kl 17 og da blei han lagt, men sleit med og finne roen da han var blitt overtrøtt, så om det er likedan imorgen får han sove flere lurer:)

Jeg er igang med klesvask og har fått støvsugd og vaska gulv i hele huset:) Og støvsugd sofaen pga kattehår.
Selma har fått seg en god hundevask med grønnsåpe og er nå så rein og fin, så;)
Pleddet i buret er og blitt vaska igjen. FY, så mye hundehår, selv om hu er korthåret røyter hu noe helt vanvittig nå som både valpe- og vinterpels detter av:o
Glad jeg har støvsuger og mopp for og si det sånn;):p

Idag har vi spist stekte koteletter med brun saus, grønsaksblanding, boksmais og nypoteter, men Emmeth spiste ett par kjøtt -og maisbiter, det var det:(

Nå må jeg gi han noe ekstra fetende så skal ta kontakt med legen for og få resept på de, husker ikke hva de het, så må høre med Marianne!:)

Her ligger jeg som et slakt på sofaen, men får snart dra meg opp i badekaret så jeg får slappa av litt i badet;)

God bedring til alle syke*klemmepå*

Ha en fin kveld alle sammen:)

Vis vedlegget 58444

Så fin hu er<3 Tydelig stolt:)

Hvordan er det med Arian Iris?

Idag er jeg så sykt trøtt:o;)
Emmeth er ikke i form. Snørrete, feber og sliten også. Så han sov lur fra 09.15 til 12.30. Sov over 3 timer, men etter 2 timer var han jaggu meg helt dautrøtt igjen. Greide og holde han oppe til kl 17 og da blei han lagt, men sleit med og finne roen da han var blitt overtrøtt, så om det er likedan imorgen får han sove flere lurer:)

Jeg er igang med klesvask og har fått støvsugd og vaska gulv i hele huset:) Og støvsugd sofaen pga kattehår.
Selma har fått seg en god hundevask med grønnsåpe og er nå så rein og fin, så;)
Pleddet i buret er og blitt vaska igjen. FY, så mye hundehår, selv om hu er korthåret røyter hu noe helt vanvittig nå som både valpe- og vinterpels detter av:o
Glad jeg har støvsuger og mopp for og si det sånn;):p

Idag har vi spist stekte koteletter med brun saus, grønsaksblanding, boksmais og nypoteter, men Emmeth spiste ett par kjøtt -og maisbiter, det var det:(

Nå må jeg gi han noe ekstra fetende så skal ta kontakt med legen for og få resept på de, husker ikke hva de het, så må høre med Marianne!:)

Her ligger jeg som et slakt på sofaen, men får snart dra meg opp i badekaret så jeg får slappa av litt i badet;)

God bedring til alle syke*klemmepå*

Ha en fin kveld alle sammen:)
Jeg husker det der med hundehårene ja! Vi hadde jo en liten hund, og han var korthåret men jeg finner stadig hundehår på de merkeligste steder :P

God bedring til Emmeth! Kan kanskje være lurt med to lurer ja, for å få litt mere dag ;)

Hermine har også spist dårlig idag. Noen få spagettier og agurkbiter til middag, og så sutta hun litt på en kyllingvinge :P Ikke ville hun ha mme før sengetid heller :(

Du skal be legen om resept på næringsmidler. For da kan du hente ut alt du måtte trenge til Emmeth på samme resept ;) Det er Neocate Active du skal ha til han i første omgang. Men jeg synes dere burde fått time til ernæringsfysiolog for bedre oppfølging og eventuelt noe tips om Nutridrinks (næringsshakes) til han ;)

Uff, T er fortsatt veldig tett og mannen er oppe med bøtte til han nå fordi han hoster til han bryter seg :(
Begge sovnet rett før kl 19, slitne i dag altså!
Og jeg er tett i nesen og hadde klart å ikke merke at Lillebror hadde bæsjet i bleien da mannen var og handlet i ettermidddag :( Det var ikke lenge han gikk med den bleien, for jeg sjekket han litt før, men han rakk å bli supersår :o
Smurte godt med kokosolje og lot han løpe rundt og lufttørke seg en stund før leggetid, håper det er bedre i morgen. Ellers ingen uhell i dag :p

Takk :)

Har idag kjøpt et par brukte, men ubrukte, Ecco sko til henne også for 100kr :D

Så kjekt :D
Da har hun vel endel sko fremover :)

Jeg husker det der med hundehårene ja! Vi hadde jo en liten hund, og han var korthåret men jeg finner stadig hundehår på de merkeligste steder :p

God bedring til Emmeth! Kan kanskje være lurt med to lurer ja, for å få litt mere dag ;)

Hermine har også spist dårlig idag. Noen få spagettier og agurkbiter til middag, og så sutta hun litt på en kyllingvinge :p Ikke ville hun ha mme før sengetid heller :(

Du skal be legen om resept på næringsmidler. For da kan du hente ut alt du måtte trenge til Emmeth på samme resept ;) Det er Neocate Active du skal ha til han i første omgang. Men jeg synes dere burde fått time til ernæringsfysiolog for bedre oppfølging og eventuelt noe tips om Nutridrinks (næringsshakes) til han ;)

Haha, ja de hundehårene setter seg i alt:o
Finner du fortsatt hår etter han?;) Hvor gammel blei han?
Takk, begynner og bekymre meg en del av han spiser så lite:(
En halv brødskive til frokost og en flaske med mme på 180 ml.

Og kan spise litt frukt og kjeks, evt en halv brødskive ila av dagen og, men det er jo ikke mye og skryte av...

Uff, stakkars, er hu ikke i form ennå? Høy feber? Det var ikke mye hu ville ha og spise hu heller:( Om det er noen trøst ville ikke Emmeth ha MME han heller:(

Takk for mange gode råd, jeg skal si ifra til legen, for dette her går ikke lenger altså:(

Takk :)

Har idag kjøpt et par brukte, men ubrukte, Ecco sko til henne også for 100kr :D

Sånt liker vi;):p
Kjøper mye brukt til Emmeth og, klær for det meste, men kan godt kjøpe brukte ubrukte sko, er skeptisk til brukte sko pga fotstilling!

10254007_645784748804850_5331876464585334553_n.jpg

Back
Topp