Ja nå har vi så det rekkerSå kjekt![]()
Da har hun vel endel sko fremover![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå har vi så det rekkerSå kjekt![]()
Da har hun vel endel sko fremover![]()
Du, det var Neocate ADVANCE du skal ha, den er mye mer næring i for underærnærte barn/barn som legger dårlig på segHaha, ja de hundehårene setter seg i alt
Finner du fortsatt hår etter han?Hvor gammel blei han?
Takk, begynner og bekymre meg en del av han spiser så lite
En halv brødskive til frokost og en flaske med mme på 180 ml.
Og kan spise litt frukt og kjeks, evt en halv brødskive ila av dagen og, men det er jo ikke mye og skryte av...
Uff, stakkars, er hu ikke i form ennå? Høy feber? Det var ikke mye hu ville ha og spise hu hellerOm det er noen trøst ville ikke Emmeth ha MME han heller
Takk for mange gode råd, jeg skal si ifra til legen, for dette her går ikke lenger altså![]()
Uff, er så ekkelt for dem når de hoster så fælt!Uff, T er fortsatt veldig tett og mannen er oppe med bøtte til han nå fordi han hoster til han bryter seg
Begge sovnet rett før kl 19, slitne i dag altså!
Og jeg er tett i nesen og hadde klart å ikke merke at Lillebror hadde bæsjet i bleien da mannen var og handlet i ettermidddagDet var ikke lenge han gikk med den bleien, for jeg sjekket han litt før, men han rakk å bli supersår
![]()
Smurte godt med kokosolje og lot han løpe rundt og lufttørke seg en stund før leggetid, håper det er bedre i morgen. Ellers ingen uhell i dag![]()
Idag er jeg så sykt trøtt![]()
Emmeth er ikke i form. Snørrete, feber og sliten også. Så han sov lur fra 09.15 til 12.30. Sov over 3 timer, men etter 2 timer var han jaggu meg helt dautrøtt igjen. Greide og holde han oppe til kl 17 og da blei han lagt, men sleit med og finne roen da han var blitt overtrøtt, så om det er likedan imorgen får han sove flere lurer
Jeg er igang med klesvask og har fått støvsugd og vaska gulv i hele husetOg støvsugd sofaen pga kattehår.
Selma har fått seg en god hundevask med grønnsåpe og er nå så rein og fin, så
Pleddet i buret er og blitt vaska igjen. FY, så mye hundehår, selv om hu er korthåret røyter hu noe helt vanvittig nå som både valpe- og vinterpels detter av![]()
Glad jeg har støvsuger og mopp for og si det sånn![]()
Idag har vi spist stekte koteletter med brun saus, grønsaksblanding, boksmais og nypoteter, men Emmeth spiste ett par kjøtt -og maisbiter, det var det
Nå må jeg gi han noe ekstra fetende så skal ta kontakt med legen for og få resept på de, husker ikke hva de het, så må høre med Marianne!
Her ligger jeg som et slakt på sofaen, men får snart dra meg opp i badekaret så jeg får slappa av litt i badet
God bedring til alle syke*klemmepå*
Ha en fin kveld alle sammen![]()
Uff, T er fortsatt veldig tett og mannen er oppe med bøtte til han nå fordi han hoster til han bryter seg
Begge sovnet rett før kl 19, slitne i dag altså!
Og jeg er tett i nesen og hadde klart å ikke merke at Lillebror hadde bæsjet i bleien da mannen var og handlet i ettermidddagDet var ikke lenge han gikk med den bleien, for jeg sjekket han litt før, men han rakk å bli supersår
![]()
Smurte godt med kokosolje og lot han løpe rundt og lufttørke seg en stund før leggetid, håper det er bedre i morgen. Ellers ingen uhell i dag![]()
Hermine sov i senga si fra 15.30-16, men likevel var hun klar som et egg for å køye kl 19 og slokna med en gang. Nok en gang håper jeg på ei god natt...for nå er jeg fryktelig sliten etter lite søvn...og vond nakke av å ha mini sovende oppå/inntil meg i to netter![]()
Så slitsomt, og merkelig, at hun ikke vil soveGod kveld snuppehøner![]()
Liana hadde ikke sovet i barnehagen idag heller!det er 3 dagen i strekk hvor hun ikke har sovet, og det merket vi tydelig idag! Så sliten, klengete, sutrete og sinna
men hjalp med middag da! Hun spiste 1,5 pannekake med blåbærsyøtetøy og fikk bade etter det
planen var å få hun i seng kl 18, men selvfølgelig måtte hun bæsje akkurat da
Etter Emira var lagt så dro jeg til butikken med pappa og fikk handlet littog kl 20:30 så sov Leoh også!
![]()
Nei, nå er hun veldig varm og utilpass igjenTydelig ikke i formgod bedring til hun!
Så slitsomt, og merkelig, at hun ikke vil soveEr jo riiimelig tidlig å droppe dagsoving ved 1.5 år
![]()
![]()
![]()
Hermine liker ikke pannekakerSnodig unge!
Så herlig at Leoh har tatt kveld så tidligHermine begynte å ta kveld i 21-tiden på den alderen, var SÅ deilig med en hel time for oss selv om kvelden
Nei, nå er hun veldig varm og utilpass igjenHar brukt opp kvota for paracett for idag, så nå håper jeg ikke feberen blir for høy i natt
Du, det var Neocate ADVANCE du skal ha, den er mye mer næring i for underærnærte barn/barn som legger dårlig på seg![]()
Hermine har hatt høy feber hele dagen. Ikke noe nå til kvelden, men hun skalv og hadde gåsehud så tror feberen steg nå etter at hun hadde badet. Så hun fikk en paracet.
Idag har hun spist 1/2 polarbrødskive med peanøttsmør og syltetøy (påleggsfavoritt med mye fett i), 1 Ellas smoothie, 1/2 banan og 1 soya yoghurt...ikke mye å skryte av men mer enn i går
og 150ml mme i morges! Hun drikker endel mme i senga om morran før vi står opp
![]()
God bedring til Emmeth-gutten <3 synd han har blitt dårlig igjen!![]()
Men må si du imponerer altså! Får jammen gjort en del.. hehe.. er sykt hvor mye de korthårede hundene røyter janår vi hadde den rottweileren, så fylte jeg vel et helt kostebrett med hår hver dag + at jeg støvsugde hver dag i røyteperiodene!!
Håper du får et fint bad snuppa![]()
Godt å høreGod bedring til alle syke små!
Arian var bedre i dag, så dro ikke til legen likevel. Han har vært mer seg selv, og styra rundt i huset. Fått tilbake smilet og latterenDet var deilig, for i går var han virkelig pjusk. Han hadde bare en bæsjebleie og ikke noe oppkast. Har også fått i seg litt mer mat. Krysser fingrene for at han blir bra igjen nå!
God natt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for det
Starter alltid som en vanlig forkjølelse, men fortsetter bare i det uendelige
Hehe, må holde meg igang, ellers sovner jeg bare
Ja, fy ass, sykt ille hvor mye hu røyter, hadde aldri trodd det altså, trodde egl kun det var langhåra hunder som røyta så mye, men der tok jeg feil gitt
Vi fikk brått besøk av en kompis, så tok bare en kjapp dusj
•☆Tastedingsen☆•
så bra! Da går det rette veienGod bedring til alle syke små!
Arian var bedre i dag, så dro ikke til legen likevel. Han har vært mer seg selv, og styra rundt i huset. Fått tilbake smilet og latterenDet var deilig, for i går var han virkelig pjusk. Han hadde bare en bæsjebleie og ikke noe oppkast. Har også fått i seg litt mer mat. Krysser fingrene for at han blir bra igjen nå!
God natt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så vondt for dere alle at han er så mye/lenge syk![]()
Hehe virker nesten som om korthårede hunder røyter mer, for da ligger det hår overalt istedenfor dotter her og der![]()