Herlig onsdag 23. april

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Sov hele natten!
Phu! Så deilig det er - det er stor forskjell altså :D :D
Selvom han sovnet så tidlig i går også, så sov han til han våknet av at mannen og T stod opp og styret på badet.
Skal vaske litt klær nå før vi drar på Barnetreffen!
Og så skal jeg kikke på garn til jakke/ cardigan jeg har lyst til å strikke til svigemor. Hun har bursdag i slutten av juni, så jeg må komme i gang :p

Mornings!

Å så herlig med en så god natt:D

Natten har vært litt av det teite slaget her.. alle 3 ungene har trengt trøst én gang hver :P Emira drømte noe, men problemet hennes er at hun griner av all slags drøm!:P Liana satt i senga når jeg kom inn, men la seg så fort hun fikk smokk og bæ.. Leoh vekte oss med tidenes høyeste hyl:oops: skjønner ikke at det skal være mulig for en så liten kropp å lage så høye og skarpe toner:P men ellers har vi sovet;):)

Formen min er bedre..ingen sår hals lenger, men hoster slim og må snyte meg ofte! Men deilig å ikke ha vondt :D

Liana-mor sov så godt når jeg kom inn på rommet:rolleyes:
1398235065194.jpg

Sovesveis hører til om man turner i senga mens man sover:P hehe..
1398235078744.jpg

Mornings!
Djezes så lite jeg har sovet :confused: Fikk ikke sove før kl 02.30, Hermine surka og var urolig/våken fra kl 22.30 og til 01. Da ga jeg henne paracet, da ba hun også om melk så hun fikk såklart det, og tok en time etter det for feberen å gå ned såpass at hun sovna. Kl 07 sutra hun etter vann, og var fryktelig varm igjen, så da fikk jeg overtalt henne til å ta ei flaske melk heller.

39.3 nå på morran og slapp som bare det :( Så da var det enda en runde med paracet. Nå er hun kvikkere da og drakk en Ellas smoothie, og nå koker hun kaffe til meg :)

Mannen er også hjemme, så jeg skal snike meg ut en tur mens Hermine sover :p De har tilbud på Semper smoothies på coop obs, så jeg skal hamstre det :p ...og pakken vår fra Vegan World med melkefri ost er kommet til posten, fikk pakkelapp om at den var kommet FORRIGE onsdag :eek: ...spent på om den er ødelagt altså!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei og hå!
Sov hele natten!
Phu! Så deilig det er - det er stor forskjell altså :D :D
Selvom han sovnet så tidlig i går også, så sov han til han våknet av at mannen og T stod opp og styret på badet.
Skal vaske litt klær nå før vi drar på Barnetreffen!
Og så skal jeg kikke på garn til jakke/ cardigan jeg har lyst til å strikke til svigemor. Hun har bursdag i slutten av juni, så jeg må komme i gang :p
Herlig med ei god natt! :)

Her er det omvendt, svigermor skal strikke en cardigan til Hermine :p En "sommerjakke" ;)

Mornings!

Natten har vært litt av det teite slaget her.. alle 3 ungene har trengt trøst én gang hver :P Emira drømte noe, men problemet hennes er at hun griner av all slags drøm!:P Liana satt i senga når jeg kom inn, men la seg så fort hun fikk smokk og bæ.. Leoh vekte oss med tidenes høyeste hyl:oops: skjønner ikke at det skal være mulig for en så liten kropp å lage så høye og skarpe toner:P men ellers har vi sovet;):)

Formen min er bedre..ingen sår hals lenger, men hoster slim og må snyte meg ofte! Men deilig å ikke ha vondt :D

Vis vedlegget 58409

Sovesveis hører til om man turner i senga mens man sover:P hehe..
Vis vedlegget 58410
Hihi, søta!

God morgen!

FruH: Så deilig med en god natts søvn! Det gjør underverker.:) Kos dere på Barnetreffen og med garnhandling!

Anita87: Den sveisen har Liana jobba hardt med, ja! Hihi..:) Så bra at halsen din er bedre.

Hjemmedag på oss! Jenny var urolig i går kveld, men sov godt frem til kl.04.30. Da begynte hostekulene, så hun fikk hostesaft og ble henta inn til oss. Tok ikke lang tid før hun hostebrakk seg og kasta opp skum og slim utover mammaen sin.

Nå har vi dusja og spist frokost, så nå er det lek og påfyll av kaffe.;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen!

FruH: Så deilig med en god natts søvn! Det gjør underverker.:) Kos dere på Barnetreffen og med garnhandling!

Anita87: Den sveisen har Liana jobba hardt med, ja! Hihi..:) Så bra at halsen din er bedre.

Hjemmedag på oss! Jenny var urolig i går kveld, men sov godt frem til kl.04.30. Da begynte hostekulene, så hun fikk hostesaft og ble henta inn til oss. Tok ikke lang tid før hun hostebrakk seg og kasta opp skum og slim utover mammaen sin.

Usjda, så ekkelt med så mye slim :( ..,ikke minst å bli kasta opp på :p

God bedring! Håper en dag hjemme gjør susen for Jenny! Blir det lege idag?

Mornings!

Natten har vært litt av det teite slaget her.. alle 3 ungene har trengt trøst én gang hver :p Emira drømte noe, men problemet hennes er at hun griner av all slags drøm!:p Liana satt i senga når jeg kom inn, men la seg så fort hun fikk smokk og bæ.. Leoh vekte oss med tidenes høyeste hyl:oops: skjønner ikke at det skal være mulig for en så liten kropp å lage så høye og skarpe toner:p men ellers har vi sovet;):)

Vis vedlegget 58409

Sovesveis hører til om man turner i senga mens man sover:p hehe..
Vis vedlegget 58410
GOdt du er bedre :D
For en herlig morgensveis. Min morgensveis er ikke så søt :p

Riktig god bedring til både Hermine, (pappaen hennes) og Jenny!
Og ikke minst Arian!!!

Nå kommer sola her, så nå får vi komme oss av gårde :D

Usjda, så ekkelt med så mye slim :( ..,ikke minst å bli kasta opp på :p

God bedring! Håper en dag hjemme gjør susen for Jenny! Blir det lege idag?

Ja, slim er ikke noe særlig..
Takket være en stor mammakropp, så slapp vi å få oppkast i senga!;)

Jeg avventer litt med legebesøk. Akkurat nå er hun ganske kvikk, så det er så kjipt å komme på legekontoret med ei "frisk" jente.

Ja, slim er ikke noe særlig..
Takket være en stor mammakropp, så slapp vi å få oppkast i senga!;)

Jeg avventer litt med legebesøk. Akkurat nå er hun ganske kvikk, så det er så kjipt å komme på legekontoret med ei "frisk" jente.
Haha, aldri så galt at det ikke er godt for noe :p

Så bra at hun er kvikk, da er det kanskje bare forkjølelse! :)

Mornings!
Djezes så lite jeg har sovet :confused: Fikk ikke sove før kl 02.30, Hermine surka og var urolig/våken fra kl 22.30 og til 01. Da ga jeg henne paracet, da ba hun også om melk så hun fikk såklart det, og tok en time etter det for feberen å gå ned såpass at hun sovna. Kl 07 sutra hun etter vann, og var fryktelig varm igjen, så da fikk jeg overtalt henne til å ta ei flaske melk heller.

39.3 nå på morran og slapp som bare det :( Så da var det enda en runde med paracet. Nå er hun kvikkere da og drakk en Ellas smoothie, og nå koker hun kaffe til meg :)

Mannen er også hjemme, så jeg skal snike meg ut en tur mens Hermine sover :p De har tilbud på Semper smoothies på coop obs, så jeg skal hamstre det :p ...og pakken vår fra Vegan World med melkefri ost er kommet til posten, fikk pakkelapp om at den var kommet FORRIGE onsdag :eek: ...spent på om den er ødelagt altså!

Huff da:( :( har du tenkt til å kontakte lege ellet venter du litt til for å se?

Så flink hun er som koker kaffe til mamma selvom hun er syk :P hehe..

Oj har osten ligget der såå lenge:eek: holder deb seg bedre siden den er melkefri eller?

God morgen!

Hihi ikke så uvanlig sveis på den jenta der nei..ligger jo overalt i senga.. hehe..

Nei og nei, også over mamman sin da! Stakkars liten (og stor!).. er vondt å hoste såå mye at man brekker seg! Åssen er feberen hennes? Blitt borte eller?

GOdt du er bedre :D
For en herlig morgensveis. Min morgensveis er ikke så søt :p

Haha ikke min heller:P

Hvordan går det med balsam-vaskingen din? Fortatt like mye krøller?:)

Hihi ikke så uvanlig sveis på den jenta der nei..ligger jo overalt i senga.. hehe..

Nei og nei, også over mamman sin da! Stakkars liten (og stor!).. er vondt å hoste såå mye at man brekker seg! Åssen er feberen hennes? Blitt borte eller?
Er bare glad for at det ikke var matrester og surt mageinnhold jeg fikk over meg.;)

Feberfri siden i går. Form og temperatur varierer så veldig syns jeg! Plutselig er hun kvikk som bare det, men så blir hun slapp og sutrete..

Er bare glad for at det ikke var matrester og surt mageinnhold jeg fikk over meg.;)

Feberfri siden i går. Form og temperatur varierer så veldig syns jeg! Plutselig er hun kvikk som bare det, men så blir hun slapp og sutrete..

Ja det kan vingle litt en stund:confused: håper det ikke kommer flere sånne hostekuler da!

Huff da:( :( har du tenkt til å kontakte lege ellet venter du litt til for å se?

Så flink hun er som koker kaffe til mamma selvom hun er syk :P hehe..

Oj har osten ligget der såå lenge:eek: holder deb seg bedre siden den er melkefri eller?
Vi venter til i morgen, og hun har like høy feber da og paracet ikke hjelper så får vi heller ringe legen.

Vanlig ost holder seg vel i grunnen ganske greit i romtemperatur? Den så iallfall fin ut nå, var tinte kjøleelementer innerst og to typer isolerende plast utpå...men den har jo liggen en uke da :confused:

Jeg og Hermine dro sammen til butikken for å hente pakken med melkefri ost fra Vegan Wonderland. "Mine være med, tikken handle" maste hun helt til hun fikk være med ;) Da vi kom dit, og var halvveis gjennom butikken sa hun "nei, ikke handle, hjem sove vogna" :eek: Hun sovna i bilen på den 5 minutter lange turen hjem, så var tydelig sliten stakkars.

"Osten" har stått på posten ei hel uke :eek: Hjalp lite da at den ble pakket inn med kjøleelementer og fryseposer da liksom :confused: Er spent på om den er i orden!

Back
Topp