Herlig morgen!

Froya88

Forumet er livet
Jeg bare MÅ fortelle det!!

Stod opp idag morges,gikk inn å satt meg i stua og tok en røyk før jeg begynte på rengjøringen. Lå en lapp under røykpakka med DE herlige ordene fra samboer![:)] Ikke nok med det.. På tv´n hang det en til med enda flere nydelige ord! Og da jeg skulle finne tallerken til frokosten hang det enda en lapp! På skjærebrettet hang det enda en,og på kjøleskapet enda en! Lapper overalt jo!![:D] Med de herlige og nydelige kjærlighetserklæringene!![:)] Er helt rørt enda,jeg!
Kunne ikke blitt en mer perfekt start på dagen altså!![:)] Jeg er helt målløs...

Vet at han kan være veldig romantisk av seg,men dette her er mye mer enn hva jeg har drømt om...[:D][:)] Åh,jeg svever av lykke altså!!![:D]

Det var en koselig start på dagen ja [:D]
Kjæresten min er også flink til å skrive små lapper til meg som jeg finner når jeg står opp.. Og jeg skriver noen til han innimellom.
Det er ikke så mye som skal til for å gjøre hverandre glade [:)]

Nei,det er ikke mye som skal til for å få hverandre glade altså! Ihvertfall ikke mye som skal til før jeg svever av lykke!![:D] Danser nesten rundt med gulvfilla her![:D]

Sånt er veldig hyggelig å våkne opp til. Det beviser at de tenker på oss også..

Så koselig da![:)]

Hadde det skjedd her, hadde jeg begynt å lure på om noe var galt....[;)]

Hehe,ja men det var nesten så jeg begynte å lure på det også! Hehe! Helt til jeg fikk DEN søte sms´en fra han en times tid etterpå!![:)]

Pleier å legge lapp i matpakka til samboeren. Han synes det er så koselig med noen søte ord. Han pleier å skrive noen ord til deg hvis han er først avgårde om morgenen. Kaller dette hverdagsromantikk.

[:)]Har noen utslag av dårlig humor jeg....[:D] Mannen min jobber sammen med en som også skal bli pappa i april. Kona til denne kolegaen baker piroger,fylte horn ol. som hun dekorerer med små hjerter ol. i deigen. Gubben spurte om ikke jeg kunne lage noe slik i matpakke til ham også. Det gjorde jeg selvfølgelig..... Men i stedet for små hjerter ol. skrev jeg med deigen :Husk å gå ut med søppla!
Han holdt på å le seg i hjel,og forklarte kollegaen at dette er forskjellen mellom å ha vært sammen i mindre enn to år, og å ha vært sammen i mer enn femten år....
(Gubben har heldigvis samme humor som meg da.....)[:D]

Hehe,så utrolig bra!![:D] Syns jeg ser..[;)]
Slik humor har vi også,så kanskje jeg må ta en liten lignende kødd med ham en dag snart![:D] Det hadde vært knallbra,ettersom jeg alltid bare skriver/gir romantiske ting til ham![:D]

ORIGINAL: Micamor

[:)]Har noen utslag av dårlig humor jeg....[:D] Mannen min jobber sammen med en som også skal bli pappa i april. Kona til denne kolegaen baker piroger,fylte horn ol. som hun dekorerer med små hjerter ol. i deigen. Gubben spurte om ikke jeg kunne lage noe slik i matpakke til ham også. Det gjorde jeg selvfølgelig..... Men i stedet for små hjerter ol. skrev jeg med deigen :Husk å gå ut med søppla!
Han holdt på å le seg i hjel,og forklarte kollegaen at dette er forskjellen mellom å ha vært sammen i mindre enn to år, og å ha vært sammen i mer enn femten år....
(Gubben har heldigvis samme humor som meg da.....)[:D]

Dette tror jeg må prøve. Kommer garantert til å få seg en god latter. Kjempe moro![;)]

hehe...samme her og [:D]
ORIGINAL: Sara73

Så koselig da![:)]

Hadde det skjedd her, hadde jeg begynt å lure på om noe var galt....[;)]

Din heldiggris altså [:D]
Misunner deg jeg...

Så deilig start på dagen for deg da [:D]
Er litt gøy når sånt skjer. Vi har en kritt tavle som henger på siden av skape der hadde min skreve en gang men tror dere jeg fikk det med meg??? Nei og det var flaut [:)]

Micamor den var jo bare kanll tøffe [:D]

ble litt rørt på dine vegne.
det hadde aldri skjedd her. kom til å tenke på noe mamma gjorde når jeg leste det fra MICAMOR. pappa maste på at han aldri fikk noe godt på maten på jobb og sa at de andre han jobbet sammen med fikk feks middagsrester som karbonader o.l. så mamma sa at han skulle få noen middagsrester han også. så neste dag når han kom på jobb så fortelte han de andre på jobb at fra nå av skulle han få mye godt på maten. når han skulle spise nisten så satt alle å så på for de ville se hva godt han fikk på maten. men der fikk han et sjokk. på skiva hadde mamma tatt på grøt. du ville ha middagsrester så nå har du fått det.[:D][:D][:D]

Takk,takk til alle sammen!![:D] Jeg var selv rørt og gikk bare å smiiilte i hele går![:D] Følte meg liksom såå heldig!!![:)]
Svev av lykke,for å si det mildt![:)]

Morsom den historien der,soda!![:D] Bokstavelig talt også![:D] Utrolig bra![:D]

Såå misunnelig - jeg må dessverre innrømme at de innslagene av romantikk vi har i forholdet vårt er det jeg som står for... han har ikke et romantisk bein i kroppen![:'(]

Back
Topp