herlig mannen min <3

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
han holder hodet oppe og er sterk for meg <3 han sier ting som er oppmunternede som f.eks vi skal klare dette vi og. neste gang går det bra og at vi må fokusere på det positive. dette klarer vi <3 han gjentar at vi har jo den pena jenta vårs så vi skal få flere pene barn <3

han sa noe morsomt når jeg nevnte at du burde finnes sovepulver og pulver for å få vekk smerte. hadde det vært for soving hadde jeg misbrukt det på dager ikke lille N vil sove og spesielt ved eggløsning.

jeg kjenner at jeg begynner å sørge og kommer meg videre. sorgen for storesøster kom opp igjen og gjorde ting verre, men jeg vet at vi kommer til å få en baby til en dag og det holder jeg ved :dummy::dummy1: jeg er enda hårsår og sårbar, men på vei oppover og det holder for meg.

jeg har grått så mange tårer og vært lei meg, og det fortsetter. men det må til og jeg har mannen min her <3

måtte bare dele det med noen <3

Har trua ♡

Heldige du. :)

jeg føler meg veldig heldig :Heartred vi har troen på at vi skal klare dette. nå er det kun 2 dager til gynekolog timen min. fikk bekreftelse på sms idag om den :)

Back
Topp