Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med svigers på besøk.Først deilig indisk middag på mother India, og så actionthriller på kino, med popcorn i fanget..
Olympus has fallen, kan anbefales
Kjente at det var veldig deilig
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja greit med barnevakt. Mamma orker bare en av gangen..Deilig med svigers på besøk.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Er hun syk?Ja greit med barnevakt. Mamma orker bare en av gangen..
Ja det er super mat, har spist der en gang før og. Koselig stemning ogsåÅh mother indiaNam!
Ikke helt på g nei... De finner aldri ut hva det er så hun går jo bare rundt og plages..Er hun syk?
Får håpe hun får hjelp etterhvert. Vanskelig med sykdommer de ikke finner ut av. De brukte 15 år på å diagnostisere min noe sjeldne sykdom.Jau... men sånn er det.. når man er ufør blir man ikke prioritert heller så..
Oj. 15 år, da er mamma oldingFår håpe hun får hjelp etterhvert. Vanskelig med sykdommer de ikke finner ut av. De brukte 15 år på å diagnostisere min noe sjeldne sykdom.
Ja men bare 100 i Norge som har denne sykdommen, og jeg googlet selv frem den på bakgrunn av symptomer. Håper hun har noe litt mer vanlig.Oj. 15 år, da er mamma olding
Noe med fordøyelsen iallfall...Ja men bare 100 i Norge som har denne sykdommen, og jeg googlet selv frem den på bakgrunn av symptomer. Håper hun har noe litt mer vanlig.