Herlig hjertelyd

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
I går kved klarte jeg å lokalisere hjertelyden til lille babyen igjen for andre gang. I går fikk også mannen mn høre lyden, og det var bare helt fantastisk.

Er så godt å få den bekreftelsen på at det er liv der inne.. Noen andre som hører hjertelyden??

Fantastisk!! :D
Har ikke hørt den enda, men får vel høre den på kontroll 12/13 desember håper jeg! Gleder meg helt utroligemoticon

Så herlig! Har ikke hørt den enda, får vel ikke høre den før neste legetime i begynnelsen av januar. Men skal på UL neste uke, så da får jeg forhåpentligvis se hjertet slå iallefall :)

Har ikke hørt noe ennå, og regner med at det ikke blir før jeg skal på ordinær ul.
Hadde håpet å få høre på første svangerskapskontrollen, men det gjorde ikke
legen.

Men så koselig at du og samboeren har fått hørt den nydelige lyden da.

Vi var på tidlig UL i uke 8, og da hørte vi en nydelig hjertelyd! Var på første kontroll hos fastlegen i uke 10, og han ønsket å høre hjertelyden med doppler, og neimen slo det ikke like fint den gangen! :D Fikk låne angelsound av min svigerinne i går, nå er jeg 14+5 og både jeg og pappaen hørte på hjertelyden til vår lille engel i går kveld. Verdens herligste lyd. Bare gled dere, det varmer en vordende mors hjerte sååå! :)

Back
Topp