Heregud!!!

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Jeg klarer ikke å finne den livmoren min så jeg har gitt opp.. Tenker at tenk om den ikke har vokst og
tenk om det ikke har gått så bra osv.. er så kjedelig og bli så paranoid [:@]

Er lett å bli paranoid!
Syns jeg blir det oftere og oftere jeg ......

men er mange livmoren ikke kjennes på før langt ut i sv.s, så tror ikke du skal bekymre deg så
lenge lege eller jordmor kan kjenne den og ta riktige mål=)
Ellers hadde de nok sagt fra ;)

ORIGINAL: bellybutton

Er lett å bli paranoid!

men er mange livmoren ikke kjennes på før langt ut i sv.s, så tror ikke du skal bekymre deg så

Ja tenker den tanken jeg også.. , men jeg skjønner jo at den har vokst etter som blæra mi har flytta seg fra bekkenet og opp til navelen nesten [8D] merka det i dag tidelig når jeg måtte på do.. klemte på magen og da føltes det som om det var blæra..

Kan hende det er livmor da=P.

Jeg drev å kjente en liten klump. I løpet av en uke var "klumpen" blitt større og kom lenger opp. Trodde først det var blære. Men det var det ikke=). Hihi.

ORIGINAL: Jaybird

Jeg drev å kjente en liten klump. I løpet av en uke var "klumpen" blitt større og kom lenger opp. Trodde først det var blære. Men det var det ikke=). Hihi.

kjenner ingen kul tror jeg [8|] bare kjenner at det trykker mere i blæra liksom.

ORIGINAL: atene

kjenner ingen kul tror jeg [8|] bare kjenner at det trykker mere i blæra liksom.

Nja, orla meg fei. var vel ikke en kul. Mer en dvask aktig, liten ballong? Ekstra blære-aktig?=P

Nja, orla meg fei. var vel ikke en kul. Mer en dvask aktig, liten ballong? Ekstra blære-aktig?=P

ja sånn føltes det som.. haha dvask aktig ting [:D]

ja sånn føltes det som.. haha dvask aktig ting [:D]

Flinke til å sammenligne ting, er vi i hvertfall=P

Jeg kjenner den kun om natten rett før jeg må på do[;)]hihi

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg kjenner den kun om natten rett før jeg må på do[;)]hihi

er lettest å lokalisere [:D] når en er veldig tisstreng og har ligget i noen timer (pga tyngdekrafta )
så om morran rett før en står opp [;)]

Er lett å bli paranoid!

Ja tenker den tanken jeg også.. , men jeg skjønner jo at den har vokst etter som blæra mi har flytta seg fra bekkenet og opp til navelen nesten [8D] merka det i dag tidelig når jeg måtte på do.. klemte på magen og da føltes det som om det var blæra..
hihi men vennen da, er nok ikke blæra som er der oppe, men babyen det jo, og når du trykker der, så føles det som blæra, fordi babyen da blir trykket nedover igjen, og presser på. Må ikke uroe deg, jeg klarte aldri kjenne den forrige svangerskap, ligger dypere en du tror i førsten [:D]

ORIGINAL: FruStina

Er lett å bli paranoid!

hihi men vennen da, er nok ikke blæra som er der oppe, men babyen det jo, og når du trykker der, så føles det som blæra, fordi babyen da blir trykket nedover igjen, og presser på. Må ikke uroe deg, jeg klarte aldri kjenne den forrige svangerskap, ligger dypere en du tror i førsten [:D]

haha uff stakars baby som bli samenligna med en dvask myk sak .. [8D] men tror jeg skal slutte og kjenne etter jeg [:D]

Hahahaha. Jeg utbrøt på ultralyden i dag at fosteret så ut som en liten hundevalp XD. Så jo akkurat ut som en nyfødt hundevalp på det veldig dårlige ul bilde. Også drev den å sparka med bakbeina^_^.

Så livmora er en dvask ballong, og ungen er en bitteliten hundevalp!

Om du feks har innovervendt livmor, så er det nesten håpløst og kjenne den selv før den er ved navelen

ORIGINAL: *MaCa*

DU er ikke alene...FInner den ikke selv jeg...Tror jeg[:-]

Hahahaha. Jeg utbrøt på ultralyden i dag at fosteret så ut som en liten hundevalp XD. Så jo akkurat ut som en nyfødt hundevalp på det veldig dårlige ul bilde. Også drev den å sparka med bakbeina^_^.

Så livmora er en dvask ballong, og ungen er en bitteliten hundevalp!

haha [:D]

Kjenner ikke noen livmor jeg heller. Men magen har babykul og noen beveger seg der inne,så regner med at alt er i orden [:)]

Er gravid med nr.2, men kan heller ikke finne livmoren [:D] Skjønte det ikke sist når jm kjente den heller [8D]

Back
Topp