heregud sie e bare..

x1x1 april mamma

Flørter med forumet
e og ei vennine av me sku møtes i dag så glemt e d heilt pga d har vært my folk her i dag.. så no e ho drit sur på me og vil ikkje vær venn me me lenger.... e bli så forbanna sint. tåle nå ingen ting ho...

e vel ikke noe t vennine når ho ikkje tåle ta??

At hun sa hun ikke ville være venn med deg lenger var nå litt umodent, men jeg er ikke så gladi brutte avtaler som man har lagt noen dager i forveien..

Har selv blitt svikta slik og det er egentlig ikke noe gøy, når man har gledet seg til noe.

Men kan du ikke overraske henne med og dra hjem til henne da så dere får snakke litt? Ta med noe godt også forklarer du hvorfor det blei som det blei.

ja det sa hun...
det er ikke jeg heller det, men det må jo vær lov å glemme.alle gjør jo det en gang... jeg sa til henne at hun kun kom hit,men det villa ho ikkje,sa at vennskapet vårt var slutt. 

hmmm... veit av erfaring at det er sååå irriterende når folk ikke holder avtalene sine...![&:] Tror nokk jeg også hadde blitt litt irritert[;)] Men det jo for all del lov å glemme inniblant.....

Men tror ikke jeg hadde tatt det så langt som å ikke ville vere venn med deg lengre... hehh...[8|]

Selvfølgelig er det lov å glemme. Vi er jo bare mennesker. Men hun høres jo nesten ut som hun er 10 år når hun sier hun ikke vil være venn med deg pga det

ORIGINAL: Hufsa22

hmmm... veit av erfaring at det er sååå irriterende når folk ikke holder avtalene sine...![&:] Tror nokk jeg også hadde blitt litt irritert[;)] Men det jo for all del lov å glemme inniblant.....

Men tror ikke jeg hadde tatt det så langt som å ikke ville vere venn med deg lengre... hehh...[8|]

ORIGINAL: Hufsa22

ORIGINAL: Tikimasala

ORIGINAL: lumina

Det er lov å glemme, og jeg hadde følt meg veldig barnslig hvis jeg ble sur om en venninne glemte en avtale med meg[;)] Synes hun er umoden som avslutter et vennskap over noe sånt. En ting er hvis du glemmer avtaler oftere enn du husker dem, men hvis dette bare skjer noen ganger - what's the big deal? JEG er iallefall realist nok til å skjønne at jeg ikke er verdens midtpunkt for alle, så om noen glemmer meg en dag er det helt ok[:)]

Jeg synes at et vennskap bør tåle glemte avtaler, krangler, meningsutvekslinger etc.. ellers er det ikke et skikkelig vennskap [:)]

Jeg har så sansen for hvordan du uttaler deg[:D].
Signerer!!

signerer jeg og, veldig bra sagt![:)][;)]

Back
Topp