Here we go...

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Da er mannen og gutten sendt på en togtur, og jeg, som endelig har fått redebygging i gang, klar til å starte på babyrommet. Det har til nå vært mitt kontor/oppbevaringsrom. Så en HAUG bøker må ut og en diger garderobe må ut. Så bare å brette opp ærma og gå i gang ;) Utrolig med energi man får til jobber som handler om kommende baby ;)

Flere som er igang med babyrom? Sist gang tok det ganske bra med tid før vi faktisk brukte rommet, men vil alikevel ha det ferdig så vi har en plass til alle hennes ting :)

Da er mannen og gutten sendt på en togtur, og jeg, som endelig har fått redebygging i gang, klar til å starte på babyrommet. Det har til nå vært mitt kontor/oppbevaringsrom. Så en HAUG bøker må ut og en diger garderobe må ut. Så bare å brette opp ærma og gå i gang ;) Utrolig med energi man får til jobber som handler om kommende baby ;)

Flere som er igang med babyrom? Sist gang tok det ganske bra med tid før vi faktisk brukte rommet, men vil alikevel ha det ferdig så vi har en plass til alle hennes ting :)

Det er så stas å pusle med ting til den kommende babyen :) her går det i tøybleier, handler som en gal :p å ordner dem å steller ;) så alt er klart! Barnerommet har vi ikke satt i gang med. Vi har huset for salg. Så håper jo det blir solgt snart, men ser ikke så lovende ut enda.

Det er alltid morsomt med sånne jobber du virkelig får energi til :)
Vi kjøpte vår leilighet for et år siden og pusset opp et rom med en baby i baktankene. Siden har det rommet blit brukt som mitt kontor. Vi kommer til å rydde ut av det nærmere termin da kontoret mitt blir flyttet ned i kjelleren, men alt som jeg i teorien ikke trenger her oppe blir flyttet tidligere :)

Har også begynt å sette opp kommoder, og ordne klar litt klær og diverse. Mangler fortsatt en god del :-) men d kommer etterhvert :-)

Finnes ingen babyrom enda, og det blir heller ikke bygget før til våren/sommeren siden han blir å sove med oss.
Men veldig gøy å ordne med babyting alikevell som kommode/klær osv

Flink du! :)

Her blir det ikke noe barnerom med det første. Det blir brukt som kontor nå, og mannen trenger det til neste vår (ferdig med bachelor da). Dessuten lå eldstemann med oss til hun var 17mnd, så tviler på at et barnerom trengs med det første :)

Det er veldig gøy å jobbe med ting som er til babyen :D jeg holder selv på med å pusse opp en kles kommode til lille, så skal jeg male barnerommet før jeg setter inn møbler, vasker klær og legger i kommoden. Kjenner alt blir mer virkelig bare ved tanken :D

Her har det kommende barnerommet blitt brukt til lager. Så jeg har begynt å pakke, kaste og skal ha ting opp på loftet :-) det skal males skapdører og vinduskarm, før stellebord skal inn :-)

Blir ikke babyrom her med det første...lille kommer til å sove på vårt rom det første halvåret iallefall...kanskje ennå lengere...trenger ikke tenke på det før iallefall til sommeren igjen:)

Back
Topp