Here we go! Spørsmål!

Lillasin

Elsker forumet
VIP
oh my god...

Etter 4.5 uker av puregon sprøyter da er eggene stor nok!! Jeg tar eggløsning sprøyte i kveld og så skal de ta eggene ut på fredag, setter dem inn igjen på søndag...

Jeg kan ikke gjemme at jeg er kjempe nervous og det hjelper ikke at jeg er veldig øm i livet og begynner å få vondt i halsen!! det hjelper å drikke masse masse vann!! er det noe annet jeg kan gjøre?

en spent!

Lykke til [:)] Krysser fingrene for at det blir full klaff [:D]

Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: lille liss

Lykke til [:)] Krysser fingrene for at det blir full klaff [:D]

Hei alle sammen og takk!

spørsmål...

Ok De tok ut 8 egg i går og 6 ble befruktet!! så de skal sette noe in i mårra.

Jeg har tatt progesteron siden i går men det blødde litt etter første... er det fordi de har nettop henta egg og bara væske rester kommer?? det blør ikke nå, bara etter at jeg har set in, da kommer det litt møkk ut... normalt??

oh og annet spørsmål, hvis første insettning virker ikke, hvor lenge blir det til neste insettning er klar?

cheers!

K

ORIGINAL: Ksig

Hei alle sammen og takk!

spørsmål...

Ok De tok ut 8 egg i går og 6 ble befruktet!! så de skal sette noe in i mårra.

Jeg har tatt progesteron siden i går men det blødde litt etter første... er det fordi de har nettop henta egg og bara væske rester kommer?? det blør ikke nå, bara etter at jeg har set in, da kommer det litt møkk ut... normalt??

oh og annet spørsmål, hvis første insettning virker ikke, hvor lenge blir det til neste insettning er klar?

cheers!

K

6 befruktede egg er bra [:)]
Det er helt normalt å blø etter uttak. Blodet kan fort gjort samle seg "oppi der". Dette er det du ser når du bruker progreseron støtte.
Hadde det selv [:)]
Lykke til med innsett imorgen [:D]

Skjønte ikke helt det siste spørsmålet ditt. Mener du hvis du tester negativt og da når du kan sette inn egg igjen?

Om du tester negativt nå så er det opp til klinikken om hva slags forløp du får neste gang. Men det kan fort være at du kan begynne på'n igjen allerede syklusen etter negativt forsøk. [:)]

Men dette er da ikke noe å tenke på - du skal teste positivt om 14 dager du [:D]

ORIGINAL: 11Giggs

Skjønte ikke helt det siste spørsmålet ditt. Mener du hvis du tester negativt og da når du kan sette inn egg igjen?

Om du tester negativt nå så er det opp til klinikken om hva slags forløp du får neste gang. Men det kan fort være at du kan begynne på'n igjen allerede syklusen etter negativt forsøk. [:)]

Men dette er da ikke noe å tenke på - du skal teste positivt om 14 dager du [:D]

ja du forstår spørsmålet hehe,

krysser finger at allt går bra jeg!
takk igjen!

Back
Topp