Here we go again....

bea_

Elsker forumet
Så var hvilepausen tydeligvis over for denne gang....nå har det satt igang igjen[;)]

hva da?????[:)]

ORIGINAL: Stinoa

No håper eg virkelig at du RINGER føden! og drar inn på føden!

SIGN!

Da er det i gang igjen ja... Ringer du føden????
Tror du snart blir mamma jeg...[;)]

Håper de bygger seg opp til å bli regelmessige så du endelig kan få komme inn på føden! :) Synes det er rart du ikke får komme inn før de har blitt regelmessige :S

ORIGINAL: Stinoa

No håper eg virkelig at du RINGER føden! og drar inn på føden!

Jeg ringte i går også, men fikk beskjed om å avvente til ting ble mere regelmessig. Jeg hadde syntes det hadde vært fint å fått sjekket om det var mase rieer, eller om det i det hele tatt skjer noe der ...men nei, fikk beskjed om å vente.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt føden å overdrevet litt[:-] Sånn at de hvertfall tar deg inn på sjekk.. [;)]

Har faktisk vurdert det...men redd for å rope ulv ulv for mye også da, da blir de vel dreitt lei meg og ikke tar meg alvorlig.

Skjønner godt hva du mener..
Men de er nok veldig vant til det altså.. Og det er også veldig vanlig at ting roer seg når man kommer inn på føden..

Så om du ringer å sier du har såååå vondt osv, så tror jeg ikke de reagerer om de ser at det ikke var så ille allikvel..[:)] 

ORIGINAL: bea_

Har faktisk vurdert det...men redd for å rope ulv ulv for mye også da, da blir de vel dreitt lei meg og ikke tar meg alvorlig.

Sånn må du ikke tenke nå! Du gjør det bare en gang for å faktisk få sjekket hva som skjer. Får du beskjed om at det er maserier så VET du det og kan slappe av som du skrev tidligere at du ønsket. Og om det er noe på gang så får du vite det, og da er det bare å vente til riene blir regelmessige :)

Det hadde jo vært det beste om han ventet da, men om det skal holde på slik....ja, da har jeg et ønske om at han kommer. De sa jo på sykehuset at alt er klart nå, det eneste er at han mulig kan slite litt med å suge med engang.

Tror jeg skal trosse formen og gå meg en tur. kanskje ting skjer da......???eller hva tror dere, er det dumt ?

men vil du ikke ha baby lengst mulig inni magen da????

Det spørs jo litt hvor vondt det gjør,så du ikke risikerer å bli stående borti gata liksom... men tror ikke det skader på noen måte! Masse lykke til ivertfall,tenker på deg[:)]

Tror jeg skal trosse formen og gå meg en tur. kanskje ting skjer da......???eller hva tror dere, er det dumt ?

Gå en tur, vrikk litt på hoftene (sklir babyen kanskje litt lenger ned, tilfelle du er igang) og ta ev klyster (har hørt at det også kan sette litt fart på tingene) [:)]

Er bare at jeg ønsker det skjer noe den ene eller andre veien liksom, skal jeg gå slik som dette i flere uker....ja...da tviler jeg at jeg har mye krefter til en fødsel liksom ??!

ORIGINAL: KarinMaria

Gå en tur, vrikk litt på hoftene (sklir babyen kanskje litt lenger ned, tilfelle du er igang) og ta ev klyster (har hørt at det også kan sette litt fart på tingene) [:)]

han er alt veldig dypt nede i bekkenet, det så de på UL på tirsdagen.

Back
Topp