here I am again

Soul

Forumet er livet
helloooooooooooooooooo again[:)]

da har jeg endelig funnet tid å stikke innom igjen [:)] skulle jo ha pause helt til besøket er reist igjen neste lørdag, men der er jammen meg ikke lett å la være å snike seg til 5 minutter bv når besøket har lagt seg [&:][8D][:)]

dåpen/morsdag og vanlentinsdag er unnagjort og jeg er stor fornøyd [:)] prinsessa var kjempe snill i kirken og smilte til presten [:)] flinka! fikk fine presanger, spiste god mat og det var koselig å samle begge familiene. Forelderene mine er reist hjem igjen, så nå er det kun søsteren min og mannen hennes som er igjen. koser oss kjempe masse og er på sight seeing og shopping hver dag.

MEN: herregud, jeg har vært vekk i bare noen få dager også har det skjedd så mye her?

Hva er det som har skjedd med vår alles kjære ilabom? [:(][:(]

og Elvana, du er gravid igjen? gratulerer så masse! [:)] det var sterkt å lese historien din og jeg ønsker dere alt godt! Måtte spiren i magen klore seg godt fast [:)][:)][:)]

er missene kåret? Tror jeg ligger godt an til å vinne flaskemamma titelen [8D][:)]

Er Glufsa komt hjem fra sykehuset? *håper*

ellers noe nytt som jeg må vite? [:)][:D]

sånn, skal prøve å stikke innom å lese litt her, går jo ikke an å være vekk en hel uke[8D][:)]

snakkes [:)][:)]

Godt at du stikker innom[:)] Kjekt at dåpen gikk så bra! Kos deg med besøket, så "sees" vi når ting har roet seg[;)]

Hei,velkommen back [:D][:D]

Godt å høre du har kost deg,og at mini var snill hos presten,hehe.

Glufsa er hjemme igjen ja [:D]

Heisann!

Ja, det stemmer at jeg er gravid igjen takk for gratulasjon og ikke minst for at du tok deg tid til lese historien min.

Du får kose deg med besøket så lenge, vi går ingen steder og er nok ganske sikkert her når du kommer tilbake igjen[8D]

Velkommen tilbake[:D] Så bra at dåpen gikk så bra[:D]

Back
Topp