Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan herder man? Jeg kan ikke amme da, men er nysgjerrig![]()
Så rart at det er så forskjellig erfaring. Godt mulig eg har vore heldig, men har fleire venninder som ikkje har herda, og angra på det. Uansett godt om amminga går greit, og ein slepp sår og blod :-/
Ja, er nok mykje som spela inn. Godt det finnast ammehjelp og anna på sjukehuset, men har hørt fleire som trengte meir hjelp når dei var på barsel. Kor trasigt at det forsatt sitter i. Håpar det går seg raskt til for deg denne gangen ;-)Ja, er jo veldig forskellig fra person til personSom regel vil det være litt ømt i starten uansett om man herder eller ikke, men det har mest å si hvordan babyen blir lagt til, hvordan den suger, og hvor lenge av gangen. Sist kom jeg etter en ukes tid til en jordmor på sykehuset som var ammeekspert, og hun kunne ta en rask titt på både brystene mine + munnen/ganen til snuppa og fortelle nøyaktig hvorfor jeg hadde så skrekkelig vondt og blitt såpass sår. Fikk dårlig hjelp på barsel før dette (lå inne i 6 dager), så det kunne vært stoppet allerede første dagen. Endte med en sykdom i tillegg som heter Reynaulds fenomen, og den sitter fortsatt i.. Så veldig spent på hvordan ammingen går denne gangen!
Ja, gjer det. Er spent på kva svar du får ;-)Spent på hva min jm. tenker om dette.
Kan ikke huske hun nevnte det sist og jeg gjorde det heller ikke. Og som sagt gikk ammingen strålende.
Skal likevel høre med hun på ons![]()
Ja, er nok mykje som spela inn. Godt det finnast ammehjelp og anna på sjukehuset, men har hørt fleire som trengte meir hjelp når dei var på barsel. Kor trasigt at det forsatt sitter i. Håpar det går seg raskt til for deg denne gangen ;-)