herbalife

jordbær likte jeg ikke spess. heller ikke vanilje. sjokoladen er god. spes hvis den blandes med cappucinoen. og tropisk sammen med appelsinjuice. men funker ikkje for meg å drikke maten min asså....måtte bare gi opp, ikke ble jeg mett av det heller. men jeg vet om flere som har lykkes med herbalife.
sunt kosthold og kaloritelling funket til slutt.

Så flinke dere er:D:D:D

Meld dere gjerne inn i gruppa mi : http://www.facebook.com/group.php?gid=128832190502481

eller bestill varer direkte på : www.herbashop.no/3163, eller ta kontakt på innboks:)

Jeg gikk på dette i høst. Sluttet da jeg startet på jobb etter permisjon. Gikk opp alt jeg hadde gått ned pluss 4 kg til. Dette med et sunt kosthold, med minimalt med sukker. Så Herbalife funket dårlig for meg!

Jeg gikk på dette i høst. Sluttet da jeg startet på jobb etter permisjon. Gikk opp alt jeg hadde gått ned pluss 4 kg til. Dette med et sunt kosthold, med minimalt med sukker. Så Herbalife funket dårlig for meg!

Oj, 4 kg[8|]

Hvor mye gikk du ned først?

Ned 6 og opp 10. Å de ti kiloene kom fort på igjen når jeg startet å spise mat igjen altså. Små mengder mat, vanlig sunn norsk hverdagskost (noe karbo redusert) og snop og brus kun på lørdag! Var så skuffet!

Ned 6 og opp 10. Å de ti kiloene kom fort på igjen når jeg startet å spise mat igjen altså. Små mengder mat, vanlig sunn norsk hverdagskost (noe karbo redusert) og snop og brus kun på lørdag! Var så skuffet!

Hmmmm, det var jo ikke bra. gikk du lenge på det?

ORIGINAL: ruger

jeg gikk på 2 shake om dagen i 4 mnd.
Dyrt og dårlig resultat. Betalte ca 1700 kr mnd.

quote:

quote:

jeg gikk på 2 shake om dagen i 4 mnd.
Dyrt og dårlig resultat. Betalte ca 1700 kr mnd.

ok[8|]
Noen andre som har dårlig erfaring med dette?

jeg har to store bokser stående om noen vil kjøpe billig herballife pulver..jeg kan ikke gå på de mer pga noen medisiner jeg går på...og det fikk jeg vite av min lege akkurat da jeg hadde kjøpt to nye bokser...skrik ut om noen vil ha de [:)] e sjokolade og en tropisk[:D]

ORIGINAL: ~google.no~

jeg har to store bokser stående om noen vil kjøpe billig herballife pulver..jeg kan ikke gå på de mer pga noen medisiner jeg går på...og det fikk jeg vite av min lege akkurat da jeg hadde kjøpt to nye bokser...skrik ut om noen vil ha de [:)] e sjokolade og en tropisk[:D]

Hva skal du ha for de da?? [:D]

Jeg har to bokser med sjokolade, en boks med proteinpulver og en boks med multivitaminer stående hvis noen er intressert! Selger det billig!

Jeg har to bokser med sjokolade, en boks med proteinpulver og en boks med multivitaminer stående hvis noen er intressert! Selger det billig!

Er de åpnet? hvor mye skal du ha for de da?

De er ikke åpnet, alt har forseglet topp med sånn sølvpapp.
Du kan få alt for 500 + porto. Hvis ikke vil jeg ha 150 per boks med shake, 100 for vitaminene og 150 for protein pulveret. Viledende pris hos herbalife er 1264 kr for alt dette.

ORIGINAL: *GuttogJente*

Hva skal du ha for de da?? [:D]

hva vil du gi??

er det lov å spørre hvorfor du ikke kan bruke herbalife nå?altså,hvorfor du ikke kan ta det sammen med dine medisiner,og evt hva det er du bruker medisin for? du kan svare på pm om du ikke vil skrive her altså!!

prisen er det det j\koster.. en shake er det 407 for, 21 måltider, proteinbarene 14 stk, velg mellom tre forskjellige smaker, koster 204 ... lurer dere på pris er det bare å gå inn på www.herbashop.no/3163 og se på ernering, produkt, pris og der kan dere også bestille om dere vil :) masse info om det på gruppa mi på facebook:)http://www.facebook.com/group.php?gid=128832190502481

Oj, 4 kg[8|]

det virker for meg helt merkelig. da kunne du ikke ha vært trofast mor produktene og hatt et sunt kosthold..[8|] mulig du spiste sunt, men da er vel problemet at du dyttet innpå ting du ikke trenger i tilleg, bolle, lettvinte ting, en sjokolade, ting man får lyst på når man går forbi 7/11 fks...

ORIGINAL: LaPez

Oj, 4 kg[8|]

det virker for meg helt merkelig. da kunne du ikke ha vært trofast mor produktene og hatt et sunt kosthold..[8|] mulig du spiste sunt, men da er vel problemet at du dyttet innpå ting du ikke trenger i tilleg, bolle, lettvinte ting, en sjokolade, ting man får lyst på når man går forbi 7/11 fks...

Hvis man slutter med herbalife,og går tilbake til det gamle kostholdet,så vil man jo såklart gå opp i vekt igjen.Det sier seg jo selv. Man er nødt til å ta tak i kostholdet sitt samtidig for å opprettholde sin vekt!!Bare spør meg, jeg har gått ned 27kg på 2 år nå(med svangerskap imellom),og holder på med "siste rest",og har lagt om kostholdet helt!!har ikke problemer med å holde vekten[:D] Men forskjellen hos meg da,er at jeg kommer ALDRI til å slutte med herbalife,da det er super sikringskost og den beste næringen kroppen min kan få!!!

ja det er akkurat som du sier:D:D og jeg kommer heller aldriii til å slutte!! men om man gjør det må man jo så klart passe på å gi kroppen d man trenger og det er litt vanskelig...i lengden.. det er jo derfor det er så greit å bare fortsette med herbalife, så slipper man tenke emr på det[:D]

Back
Topp