herbalife

Emilieprinsessåmi

Gift med forumet
har fått herbalife produktene mine i dag å må se de smakte ganske godt, alle andre sånne shacker smaker jo dritt men disse går det an å drikke uten å stå over vasken å brekke seg.

Fantastiske nyheter for meg da, pakken min kommer i dag så jeg gleder meg til og prøve[:D]

nå har jeg bare prøvt sjokoladeshacken velog merke skal prøve cappicino senere i dag. hvilke smaker kjøpte du??

ORIGINAL: Citerza

Synes de smaker veldig godt jeg.. Har smakt vanilje, jordbær, cookies & cream og sjokolade! Alle er veldig gode.. (Liker ikke kulene i c&c da, så bruker en sil og fjerner de[8D])

hun jeg bastilte det av nevnte ikke at hun hadde c&c, hadde egentligt lyst på den så da ble det cappicino istedenfor.

ORIGINAL: *GuttogJente*

Jeg har bestilt vanilje og sjokolade jeg[:D]

ok, har du kjøpt multivitaminer å fiber og urter også??

ORIGINAL: Emilieprinsessåmi

Aner ikke før jeg får pakken[8D], har bestilt fra ei som ordna alt jeg trengte i en pakke i 3 mnd fremover[:D]

Jeg kjøpte disse.. Står i skapet og støver ned[&:]

hehe, blir ofte sånn[:)]

Jeg kjøpte disse.. Står i skapet og støver ned[&:]

ok[:)]

ORIGINAL: Liiiz

Jeg startet også med herbalife shake i dag! Kjøpte sjokolade og tropisk frukt da hun jeg kjøpte av anbefalte disse. Synes iallefall den med sjokolade var god [:)] Myyye bedre enn allevo og nutrilett!

ja de smaker drit, går jo ikke an å drikke di uten å brekke seg

Broren og søsteren til pappa, altså min tante og onkel, er distributører. Så de har forsøkt å få hele familien over på herbalife[8D]
Vi har fått litt nok, men det er absolutt kjempegode produkter! Jeg venter på proteinbarer i posten nå, de bruker jeg som mellommåltid sammen med eple eller annen frukt:)
Skulle jeg ha slanket meg med shaker hadde jeg også brukt herbalife, men prøver å endre kosten min først:)

JEg går også på herbalife [:D] Har pr nå tropisk og sjokkis, liker dem veldig godt [;)]

ORIGINAL: Christine88

Broren og søsteren til pappa, altså min tante og onkel, er distributører. Så de har forsøkt å få hele familien over på herbalife[8D]
Vi har fått litt nok, men det er absolutt kjempegode produkter! Jeg venter på proteinbarer i posten nå, de bruker jeg som mellommåltid sammen med eple eller annen frukt:)
Skulle jeg ha slanket meg med shaker hadde jeg også brukt herbalife, men prøver å endre kosten min først:)

er ferdig å slanke meg, må bare holde vekta[:D] jeg brukte ikke noen shacker når jeg slanka meg heller spsite bare sunt

hvor mye koster det å bruke herbalife? finner ikke noe på siden deres

ORIGINAL: Mamma til Isak

hvor mye koster det å bruke herbalife? finner ikke noe på siden deres

jeg måtte betale rett over 1300 kr for 2 store bokser men proteinpulver(shack) 1 boks multivitaminer og 1 boks frukt og fiber

Hvor lenge varer det du har kjøpt? 

jeg tar 2 til dagen for jeg trener så mye så er greit å få i seg nok proteiner sånn jeg får litt muskler. å en boks er til 21 shacker å jeg kjøpte 2 så da blir det til 3 uker 

Jeg har kjøpt en pakke med alt jeg trenger for 1700 kr og det varer i 3 mnd[:D]

hvor mange shacker skal du ta til dagen da???

hvor mange shacker skal du ta til dagen da???

3 shaker om dagen[:D]

Back
Topp