lelo
Glad i forumet
Jeg har drevet med Ketosekur en stund og gikk lett ned, raskt.. men kroppen sjanglet litt, trenger næringa, i hvertfall så lenge jeg ammer[:)] Så da begynte jeg å bruke Herbalife til vektreduksjon (brukt det som tilskudd da jeg trente 2x daglig), og GUDAMEEEEEEEEEEEEEEG for et overskudd jeg har om dagen!![:D] også går jeg ned i vekt.. hva kan være bedre da?![:)]
Fått bestilt tannlegetime til meg selv, manuellterapitime og legetime til M, ordnet siste med selvangivelsen, vasket kjøleskapet og fryseren, vasket klær, trilla tur, trent trappeintervaller og bakkeintervaller.. Og dette er meg, som ikke hadde overskudd til en dritt annet enn det jeg måtte med baby og hus.. [:-] DEILIG!!
Fått bestilt tannlegetime til meg selv, manuellterapitime og legetime til M, ordnet siste med selvangivelsen, vasket kjøleskapet og fryseren, vasket klær, trilla tur, trent trappeintervaller og bakkeintervaller.. Og dette er meg, som ikke hadde overskudd til en dritt annet enn det jeg måtte med baby og hus.. [:-] DEILIG!!